INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, pořádá sbírku pro charitativní organizaci Dobrá rodina. Sbírka je unikátní v tom, že pro příspěvek není třeba sáhnout do vlastní peněženky. Stačí přiložit ruku na srdce a kliknout na tlačítko v aplikaci na sociální síti Facebook. Peníze věnuje sám MasterCard.

Společnost MasterCard se rozhodla podpořit organizaci Dobrá rodina http://www.dobrarodina.cz/, která pomáhá najít maminku opuštěným právě narozeným dětem. Každý, kdo přeje miminkům starostlivou rodinnou péči, se může jednoduše zapojit. Na sociální síti Facebook bude od 4. do 31. 3 2014 spuštěna speciální aplikace, ve které stačí uživatelům kliknout na příslušné tlačítko a MasterCard za ně pošle finanční příspěvek. Výše příspěvku se liší v závislosti na aktivitě uživatelů: Za kliknutí od srdce přispěje MasterCard 5 Kč, za sdílení nebo pozvání přátel k účasti na sbírce dalšími 2,50 Kč.

„Podobnou sbírku jsme uskutečnili poprvé v období loňských Vánoc a rádi bychom ji pravidelně opakovali. Rodina je to místo, kde se setkávají různé generace a kde dochází kpředávání hodnot, které jsou základem celé naší společnosti. Proto chceme, aby co nejvíce dětí mělo své milující rodiče.“ říká Martina Piskorová, marketingová ředitelka společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. Tento typ charitativní sbírky, ve které se příspěvek odvíjí od aktivity uživatelů na Facebooku, aniž by museli vynaložit skutečné peníze, je v Česku výjimečný. „I když je prostředí sociální sítě Facebook pouze virtuální, může přinést reálnou pomoc těm opravdu potřebným,“ dodává Martina Piskorová. Obdobnou sbírku pořádá MasterCard i na sousedním Slovensku, kde její výtěžek putuje na pomoc dětem z dětských domovů a rodinám v ohrožení.

Více informací na www.facebook.com/MasterCardCZ.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3