INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, pořádá sbírku pro charitativní organizaci Dobrá rodina. Sbírka je unikátní v tom, že pro příspěvek není třeba sáhnout do vlastní peněženky. Stačí přiložit ruku na srdce a kliknout na tlačítko v aplikaci na sociální síti Facebook. Peníze věnuje sám MasterCard.

Společnost MasterCard se rozhodla podpořit organizaci Dobrá rodina http://www.dobrarodina.cz/, která pomáhá najít maminku opuštěným právě narozeným dětem. Každý, kdo přeje miminkům starostlivou rodinnou péči, se může jednoduše zapojit. Na sociální síti Facebook bude od 4. do 31. 3 2014 spuštěna speciální aplikace, ve které stačí uživatelům kliknout na příslušné tlačítko a MasterCard za ně pošle finanční příspěvek. Výše příspěvku se liší v závislosti na aktivitě uživatelů: Za kliknutí od srdce přispěje MasterCard 5 Kč, za sdílení nebo pozvání přátel k účasti na sbírce dalšími 2,50 Kč.

„Podobnou sbírku jsme uskutečnili poprvé v období loňských Vánoc a rádi bychom ji pravidelně opakovali. Rodina je to místo, kde se setkávají různé generace a kde dochází kpředávání hodnot, které jsou základem celé naší společnosti. Proto chceme, aby co nejvíce dětí mělo své milující rodiče.“ říká Martina Piskorová, marketingová ředitelka společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. Tento typ charitativní sbírky, ve které se příspěvek odvíjí od aktivity uživatelů na Facebooku, aniž by museli vynaložit skutečné peníze, je v Česku výjimečný. „I když je prostředí sociální sítě Facebook pouze virtuální, může přinést reálnou pomoc těm opravdu potřebným,“ dodává Martina Piskorová. Obdobnou sbírku pořádá MasterCard i na sousedním Slovensku, kde její výtěžek putuje na pomoc dětem z dětských domovů a rodinám v ohrožení.

Více informací na www.facebook.com/MasterCardCZ.

(tz)

Slovo ke dni

  • Rozmýšlíme se, mlžíme, ztrácíme důvěru

    Rozmýšlení se stalo módou. Spousty lidí místo toho, aby daly najevo, že chtějí to nebo nechtějí ono, raději řeknou, že si to rozmyslí. A když nastane čas, že by měli být už rozmyšleni, vymluví se, a sdělí, že je to těžké, ať jim dáme ještě pár dní, měsíců či neznámo jakou dobu. Domnívají se, že téma upadne v zapomnění, že vyšumí a že s ním nebudou mít tedy práci. Je to rozšířený styl komunikace, který však nikam nevede. Otázkou je, zda vést má nebo skutečně směřovat nikam.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Znáte organizace pro ochranu duševního vlastnictví? 12. srpen 2020

Období, které nyní prožíváme, nepřináší pouze znepokojivé zprávy o rozkolísané ekonomice, uzavírání firem nebo karanténních opatřeních. Rodí se mnoho nápadů, vznikají inovativní společnosti. To s sebou nese i potřebu péče o nové myšlenky, postupy, celé know-how. Na této straně pravidelně přinášíme informace o ochraně duševního vlastnictví. Tentokrát připomeňme, jaké organizace k tomu slouží:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE