INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pětina zaměstnavatelů má již na interní komunikaci s otci daná pravidla. Nejžádanějším benefitem je časová flexibilita.

 Letos je poprvé udělována nová značka kvality „Tátové vítáni“. Značka je udělována zaměstnavatelům, kteří podporují aktivní otcovství a umožňují tak otcům dobře slaďovat pracovní a soukromý život. Jako první ji získaly společnosti DM drogerie, Knihovna Jiřího Mahena v Brně, KPMG, SAS a Scio.

Z průzkumu v rámci projektu Tátové vítáni mezi HR manažery firem vyplývá, že tři čtvrtiny firem při oslovování rodičů v rámci interní komunikace, vždy myslí i na otce. 20 % zaměstnavatelů má pak na interní komunikaci s otci dokonce přímo vypracované vnitřní organizační normy. Nejčastějším a také nejžádanějším benefitem, který v dnešní době nabízejí společnosti svým zaměstnancům – otcům je časová flexibilita.

DM drogerii byla udělena značka Tátové vítáni zejména za možnost otců vzít si neplacené volno v době narození potomka i z důvodu účasti u porodu a také za podporu možnosti zůstat s dítětem na rodičovské dovolené. Společnost KPMG byla oceněna za poskytování flexibilní pracovní doby a školení zaměstnanců v oblasti time managementu a slaďování pracovního a soukromého života.  Knihovna Jiřího Mahena v Brně si značku získala vedle neplaceného volna v době narození potomka i z důvodu účasti u porodu také nabídkou finančních půjček na zařízení bytu či v tíživých životních situacích. Firma SAS zaujala otcovskou - placeným volnem v době narození potomka a také připravovaným průzkumem individuálních potřeb zaměstnanců při tvorbě nových benefitů. Společnost Scio zase vedle poskytování časové flexibility také možností daňového či právního poradenství.

Značku „Tátové vítáni“ uděluje Liga otevřených mužů (LOM) a Unie center pro rodinu a komunitu (Unie). Značka vznikla za přispění Fatherhood Institute UK a českých zaměstnavatelů ze státního, soukromého i neziskového sektoru. Má podporovat aktivní otcovství a napomáhat jeho rozvoji vytvářením podmínek v pracovním prostředí.

www.tatovevitani.cz 

(tz)

 

 


 

 

Pro více informací kontaktujte: Petr Jarkovský, ASPEN.PR, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., 774 225 153

Odborný garant projektu: Martin Jára, ředitel, LOM, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., 603 467 289

Linda Pospíšilová el Karibová, manažerka projektu Tátové vítáni, LOM,  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., 739 43 61 99

 

Liga otevřených mužů (LOM) se zaměřuje na kvalitu života dnešních mužů a v oblasti propagace aktivního otcovství se angažuje od svého vzniku v roce 2006.

Stránky Ligy: www.ilom.cz

 

Unie center pro rodinu a komunitu sdružuje komunitní, rodinná a jinak zvaná centra pro rodinu a podporuje jejich iniciativy pro zvyšování kvality v různých oblastech společenského života. Přijímá také vůdčí roli v transformaci mateřských a rodinných center na centra komunitní, poskytující profesionální služby v sociální a vzdělávací oblasti.

www.uniecenter.cz 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3