INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Za posledních sedm let rozdala ČSOB na dobročinné účely téměř čtvrt miliardy korun. K jubileu svých padesátých narozenin ocenila práci pěti neziskových společností a každé přispěje částkou 10 000 Kč. O tom, komu peníze půjdou, hlasovali sami zaměstnanci. Na šestý projekt putuje výtěžek z prodeje pečiva přímo v bance.

Padesáté výročí založení ČSOB je příležitostí vyjádřit podporu a uznání organizacím, s nimiž banka již léta spolupracuje. „Celkem 667 zaměstnanců ČSOB svým hlasováním určilo, kam padesát tisíc poputuje. Částku rozdělíme mezi Nadační fond Mathilda, Klub nemocných cystickou fibrózou, Prázdninovou školu Lipnice, Nadační fond Českého rozhlasu – projekt Světluška a Nadační fond Rozum a cit,“ upřesňuje Alena Králíková, manažerka Společenské odpovědnosti ČSOB.

Na šestém místě skončila s nepatrným rozdílem počtu hlasů Nadace Charty 77 - Konto Bariéry. U příležitosti oslav se ČSOB rozhodla podpořit i tuto instituci. Zaměstnanci banky měli 3. prosince v budově ústředí ČSOB speciální možnost zakoupit si k snídani slané i sladké pečivo. Mezi prodávajícími byla také ředitelka PR komunikace nadace Kristina Jakubcová. Výrobky napeklo přibližně 70 zaměstnanců včetně generálního ředitele banky Johna Hollowse, kteří se také zapojili do samotného prodeje. Výtěžek pak putuje na nákup elektrické polohovací postele pro 16letého Lukáše.

„Konečnou částku svou aktivitou ovlivnili sami zaměstnanci banky, kterým se podařilo prodat výrobky za 48 141 korun. Podobná iniciativa pro ně není ničím výjimečným. Od roku 2008 k letošnímu říjnu se do dobrovolnických aktivit zapojilo již 3 503 zaměstnanců. Mnozí z nich se dobrovolnických dní účastní pravidelně každý rok. Jen letos se na pomoci podílelo na 900 našich dobrovolníků,“ dodává Alena Králíková.

Strategickými oblastmi aktivní pomoci ČSOB jsou odpovědné podnikání, diverzita a péče o regiony. Mezi klíčové úkoly se řadí také podpora vzdělání. Do této oblasti patří i nejstarší charitativní projekt. Již v roce 1995 vzniknul v partnerství s Výborem dobré vůle – Nadací Olgy Havlové Fond vzdělání. Na tuto a řadu dalších neziskových aktivit ČSOB od roku 2008 přispěla částkou 248,5 mil. Kč.

ČSOB myslí i na regiony. K významnému odbourání komunikačních bariér pro osoby se sluchovým postižením došlo díky rozšíření služeb simultánního přepisu online na přepážky Poštovní spořitelny v jihočeských pobočkách České pošty. V pilotním provozu je celkem 11 poboček. Dosud byla služba eScribe k dispozici ve všech 74 Era finančních centrech. Jen v loňském roce využili klienti simultánního přepisu v téměř 300 případech.

Podrobnosti o vítězných neziskových organizacích, stejně jako příběh nemocného Lukáše a řadu dalších zajímavostí o dobročinných aktivitách ČSOB Vám zašleme na vyžádání.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Nefoukalo, tak se přiložilo pod kotlem

    Zelená energie prý dostala ránu. V Německu totiž letos museli opět sáhnout ke spalování uhlí, protože větrné elektrárny nemohly dodat potřebné množství energie do sítě. Smutné číslo 27 představuje procento elektřiny z tepelných elektráren, tedy nejvyšší podíl z energetického mixu. Loni, kdy foukalo dostatečně, vítězily lopatky větrných elektráren. Ještě štěstí, že si naši severní sousedé nechali uhlí v rezervě, protože jinak by odsávali elektriku od nás a výpadky by nás neminuly. Co se bude dít, až bude odstaveno i jádro, si každý dokáže domyslet. Obnovitelné zdroje jsou sice IN, ale jejich slabinou je nevyrovnanost a nespolehlivost. EU tlačí na elektrifikaci individuální osobní dopravy, ale až dojde elektromobilům „šťáva“, bude šlapat jen na bicyklech a nebo prostě sedět doma. No, nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE