INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kartu dobré vůle v současnosti využívá přes 550 klientů ČSOB Private Banking. Její výtěžek za první pololetí 2015 činí již 850 tisíc korun. Karta dobré vůle je speciální debetní bezkontaktní karta World Elite, která odvádí z každé transakce 0,6 % na charitu, přičemž klienti ČSOB Private Banking ji mohou používat již více než rok. Peníze získané touto formou budou využity na projekty významných neziskových organizací - Výboru dobré vůle - Nadace Olgy Havlové, Nadace VIA, Nadačního fondu Českého rozhlasu - projektu Světluška, Nadace Václava a Livie Klausových a Nadace Charty 77 - Konta Bariéry.

„Mám radost, že naši klienti Kartu dobré vůle využívají stále ve větším měřítku a přijali ji s odhodláním pomáhat těm, kteří pomoc potřebují. Klienti se přitom nemusí v podstatě o nic starat, karta odvádí uvedené procento z jejich nákupů a takto získaný obnos putuje tam, kde ho je potřeba,“ říká Tomáš Jelínek, ředitel teplické pobočky ČSOB Private Banking, který stojí za vznikem Karty dobré vůle. „Zatím kartu využívá 553 klientů a my doufáme, že jich bude nadále přibývat. Chtěl bych poděkovat každému, kdo se rozhodl pro tuto kartu a chce jejím prostřednictvím pomáhat,“ dodává Tomáš Jelínek.

Za loňský rok vydělala karta dobré vůle téměř 670 tisíc korun. Peníze putovaly tam, kde byly nejvíce potřeba. S pomocí klientů pomohla ČSOB různým skupinám lidí – dětem s mozkovou obrnou nebo těm, kterým se stal nějaký těžký úraz. Pomohla také zajistit asistenční pomoc pro nevidomé děti i dospělé a také přispět na různé prospěšné regionální projekty. Dále jsme přispěli na zájmové kroužky pro děti ze sociálně slabších rodin. Výtěžek z Karty dobré vůle z roku 2014 pomohl mimo jiné také Lence, Pavlíně či Ivanovi.

Lenka po osudovém skoku do bazénu skončila na invalidním vozíku. Celý život se jí obrátil vzhůru nohama. Lenka se proto obrátila na Konto bariéry. Jejím velkým přáním byla tříkolka na ruční pohon. A právě díky partnerství Konta Bariéry a společenské odpovědnosti ČSOB získala Lenka příspěvek ve výši 41 tisíc korun z výtěžku Karty dobré vůle. „Chtěla bych poděkovat ČSOB Private Banking a hlavně uživatelům Karty dobré vůle. Díky Vám jsem si mohla pořídit tříkolku na ruční pohon, která je pro mě jedinou možností, jak si vyjet „na kolo“ ven, aniž bych se musela nějak zaobírat invalidním vozíkem,“ říká Lenka, která by si tříkolku bez tohoto příspěvku sama nemohla dovolit.

Další pomoc směřovala paní Pavlíně, která zůstala po nehodě upoutána na elektrický invalidní vozík.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3