INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

oooLetos už podruhé mohly neziskové organizace po celé České republice přihlásit své nápady a plány do programu ČSOB pomáhá regionům. Ten nyní vstoupil do další fáze, v níž má hlavní slovo veřejnost.

V každém z krajů má možnost vybírat držitele tzv. divoké karty – tedy projekt, který se jako čtvrtý bude v daném regionu ucházet o finanční příspěvky veřejnosti a dar od ČSOB.

Ve hře je opět 2,1 milionu korun

Cílem programu ČSOB pomáhá regionům je finančně podpořit realizaci veřejně prospěšných projektů v regionech po celé České republice. Program podporuje zajímavé projekty, jež různými způsoby přispívají ke zlepšení kvality života v jednotlivých regionech. Také letošní podzimní část programu je rozdělena do 14 regionů shodných s jednotlivými kraji České republiky. V každém regionu se o přízeň individuálních dárců ucházejí čtyři projekty. Trojici uchazečů již vybrala odborná porota, čtvrtý projekt v každém kraji teď může vybírat veřejnost – stačí až do 27. listopadu hlasovat o divoké kartě na webu projektu.
„Zájem o program ČSOB pomáhá regionům je velký, i proto jsme už loni program rozdělili do jarního a podzimního kola, aby se o finanční příspěvky mohlo ucházet větší množství neziskových či příspěvkových organizací. Do podzimního kola se letos přihlásilo celkem 145 projektů, ČSOB pak mezi vybrané projekty opět rozdělí 2,1 milionu korun,“ říká Jitka Švejcarová, specialistka společenské odpovědnosti ČSOB.

Jak program ČSOB pomáhá regionům funguje?

Od roku 2016 je program ČSOB pomáhá regionům rozdělen na jarní a podzimní část. Na jaře letošního roku se podařilo vybrat dohromady více než 3,5 milionu korun, přičemž lidé na zlepšení života kolem sebe přispěli částkou 1 422 049 korun a ČSOB navíc mezi projekty rozdělila 2,1 milionu korun. Nejúspěšnější projekt (úprava zázemí hospicu CITADELA ve Valašském Meziříčí) získal od jednotlivců bezmála 160 tisíc korun, dalších 50 tisíc přidá ČSOB.

ČSOB jednotlivým projektům poskytne nejen účinnou webovou platformu na výběr peněz od soukromých dárců, ale také mediální podporu. Finanční dar získávají vždy čtyři žadatelé v každém ze 14 regionů, celkem tedy 56 organizací. Výše finančního příspěvku se odvíjí od toho, jak úspěšní budou žadatelé ve výběru peněz od individuálních dárců. Organizace, která v daném regionu vybere největší obnos, obdrží od ČSOB 50 000 korun, druhá nejúspěšnější 40 000 korun, třetí 35 000 korun a čtvrtá 25 000 korun.

(tz)

Na snímku kostel v Javorníku, který čeká na záchranu

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3