INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

4 KMB7647 export webPražská zoologická zahrada se dlouhodobě zasluhuje o ochranu ohrožených druhů na mnoha místech světa. Nyní jim v tomto snažení pomůže i společnost ALIMPEX FOOD, a. s., jež se zapojila do in-suite projektů, na nichž se jedna z pěti nejoceňovanějších zoologických zahrad podílí. Pomocí nového produktu značky Krajanka s názvem Krajanka Zoo pomůže ALIMPEX FOOD s financováním ochrany ohrožených druhů živočišné říše. Dezert určený především dětem se na pultech obchodů již objevuje od počátku ledna. 


Nová řada smetanových, čokoládových a vanilkových pochoutek pro děti bude prodávána ve třech designech. Ty vycházejí z druhů zvířat, která Zoo Praha dlouhodobě chrání v oblastech jejich přirozeného výskytu (tzv. ochrana in-situ). Na obalech dezertu jsou graficky zpracováni hrdinové tří z nich - kůň Převalského, gorila nížinná, nebo gaviál indický.

Z každého prodaného kelímku věnuje společnost ALIMPEX FOOD, a. s. 0,10 Kč na podporu ochrany přirozeného domova příslušného druhu. „Krajanka ZOO nejenže přispívá na tři naše významné projekty - návrat koní Převalského do Vnitřní Asie, 2 3D ZOO vanilkovy 130g krem 08 webochranu gaviálů na indické řece Čambal a pomoc gorilám i dalším ohroženým druhům ve střední Africe, ale také přispívá k informování české veřejnosti, zejména dětí. To je opravdu skvělé a současně jedinečné spojení. Jsme společnosti ALIMPEX velice vděčni a věříme, že Krajanka ZOO bude na trhu úspěšná,“ oceňuje spolupráci ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.

V produktech Krajanka ZOO navíc konzumenty určitě potěší snížené množství cukru, než je v tomto segmentu obvyklé. Jsou proto vhodné i pro děti, kterým se zajisté budou líbit nejen obrázky na obalu, ale zároveň si pochutnají na zdravější verzi svačiny či snídaně.

Veškeré reklamní materiály, včetně krátkých edukativních videí, byly předem pečlivě konzultovány s odborníky ze Zoo Praha. Tato videa jsou pojata zábavnou formou a vyprávějí o třech zobrazených zvířatech.
Příznivci Zoo Praha mohou její projekty podpořit také pomocí sbírkového konta „Pomáháme jim přežít“ s číslem 43–6804660247/0100, nebo prostřednictvím příspěvků z DMS. Cena jednorázové DMS je 30, 60 nebo 90 Kč, na projekt pak putuje částka 29, 59 nebo 89 Kč. Zájemci mohou využít také variantu trvalého příkazu (každý měsíc se zvolená částka automaticky zašle na konto Zoo Praha), a to na všechny uvedené částky. Tvar SMS zprávy je DMS OHROZENEDRUHY XX (XX = zvolená částka) a zasílá se na číslo 87 777.

Děkujeme, že nám pomáháte pomáhat!

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE