INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 2318Ve druhém dubnovém týdnu zahájila Liga proti rakovině Praha distribuci kvítků měsíčku lékařského a dalších sbírkových potřeb dobrovolníkům v celé republice, tak aby bylo vše připraveno na snad nejznámější celonárodní sbírku Český den proti rakovině. Ten proběhne ve středu 15 května.

„Sbírka probíhá nepřetržitě od roku 1997 a je známá hlavně díky kvítkům měsíčku lékařského, které se jediný den v roce prodávají snad ve všech českých městech i některých vesnicích,“ říká Eva Děkanová, manažerka marketingu společnosti Geis, jednoho z hlavních partnerů sbírky. „Český den proti rakovině podporujeme již 12 let. V roce 2007 jsme začínali s distribucí balíků na cca 500 adres a v loňském roce to již bylo více než 1100 adres. Za dobu spolupráce jsme rozvezli dobrovolníkům neuvěřitelných 10 612 000 kvítků,“ dodává Eva Děkanová. Celková částka, která se od roku 1997 sebrala a mohla být použita na boj proti rakovině, výzkum, osvětu a prevenci, dosáhla (před zahájením letošního ročníku) téměř 306 milionů Kč.

O skupině Geis

Skupina Geis má hlavní sídlo v německém Bad Neustadtu. Od svého založení v roce 1948 se neustále rozvíjí. Holding, který řídí přímo majitelé, je dnes globálním poskytovatelem komplexních logistických služeb. Zaměstnává kolem 6 350 lidí a v roce 2017 vygeneroval obrat 854 milionů EUR.
Do holdingu patří společnosti v Německu, Švýcarsku, Lucembursku, Rakousku, Polsku, České republice a na Slovensku. Hlavní oblasti podnikání skupiny Geis jsou Road Services (balíkové / paletové / kusové / celovozové přepravy), Logistics Services (kontraktní logistika, výroba obalů) a Air+Sea Services (letecké a námořní přepravy, speciální projekty přeprav).
V České republice patří do skupiny Geis firmy Geis CZ s.r.o., Geis Parcel CZ s.r.o., Geis CZ Air+Sea s.r.o., Geis Solution CZ s.r.o. a Spedition Feico, spol. s r.o. Na Slovensku je to Geis SK s.r.o. a Geis Parcel SK s.r.o. Česko-slovenská část skupiny zajišťuje komplexní logistické služby, a to od balíkových přeprav přes kusové, paletové a celovozové přepravy, letecké a námořní přepravy, skladovou logistiku včetně vývoje a výroby obalů až po sofistikované logistické projekty. Zaměstnává více než 1600 pracovníků na 39 pobočkách a v roce 2017 dosáhla obratu téměř 5,230 miliardy CZK.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
S dodatečnými dotazy a požadavky se neváhejte obrátit na:
paní Danu Samkovou, mobil: 777 648 997, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3