INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Direct_pojistovna_logoČisté předepsané pojistné skupiny RSA v roce 2011 dosáhlo 8,138 miliard liber, což představuje 9% nárůst v porovnání s rokem 2010. Skupině se navíc podařilo navýšit také čistý zisk po zdanění. Meziročně vzrostl o 20 % na 427 milionů liber. Vynikajících hospodářských výsledků dosáhla mateřská skupina DIRECT Pojišťovny i přes problémy v celosvětové ekonomice a rekordní počet přírodních katastrof v roce 2011.

„Za úspěchem RSA v posledním roce stojí výrazné zvýšení ziskovosti. I přes nelehké podmínky na trhu jsme stále vylepšovali naši nabídku a hledali příležitosti k růstu. Při tom jsme stavěli na spolupráci s partnery a využití zkušeností z celé sítě mezinárodní skupiny RSA," řekl Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu, a dodává: „Ekonomická situace v roce 2011 byla skutečně náročná, ale ve střední a východní Evropě vidíme pozitivní známky stabilizace. To nám také pomohlo dosáhnout v tomto regionu růstu čistého předepsaného pojistného až o 8 % na 219 milionů liber."

„I DIRECT Pojišťovna přispěla k úspěchu skupiny RSA, když v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Naše hrubé předepsané pojistné dosáhlo výše 323,7 milionů korun a v porovnání s předešlým rokem vzrostlo o 9 %," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Náš výsledek pramení především z inovativního přístupu v pojišťovnictví. Inspirací je nám přitom právě mateřská skupina RSA," doplňuje Ján Čarný.

V domovské Velké Británii dosáhla skupina RSA 6% růstu například díky úspěchu pojištění domova a domácích mazlíčků. RSA v Irsku uzavřela za rok 2011 celkem 123 akvizic, což jí pomohlo k 16% růstu. Ve Skandinávii dosáhla RSA celkového výsledku ve výši 264 milionů liber a dařilo se jí také v dalších světových regionech. V Kanadě dosáhla nárůstu tržeb o 19 % a zisku o 45 %. Na rozvojových trzích zahrnujících země Latinské Ameriky, Asie, Středního Východu i střední a východní Evropy zaznamenala RSA navýšení čistého pojistného o 15 % hlášeného základu na 1,2 miliard liber.

Rating A+ pro skupinu RSA

Globální ratingová agentura Standard & Poor's v návaznosti na roční uzávěrku a audit modelování kapitálu zvýšila rating skupiny RSA z hodnocení A (pozitivní vyhlídky do budoucnosti) na A+ (stabilní). Mezi hlavní důvody, které podle agentury S&P stojí za zlepšením ratingu RSA, patří především stabilní výkon v ekonomickém cyklu, zeměpisná rozmanitost portfolia aktivit, konkurenceschopnost a potenciál dalšího růstu zisků.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3