INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CzechTrade v době koronavirové krize pohotově zareagoval a připravil pro české exportéry praktickou pomoc. Od druhé poloviny března až do konce září 2020 agentura nabízí několik typů bezplatných služeb celkem v 58 zemích, a to jak prostřednictvím pracovníků pražské centrály, tak i těch v zahraniční.

Klienti se v rámci individuálního exportního poradenství zajímají hlavně o screening trhu, sestavení databáze kontaktů, analýzu konkurence a ověření zájmu u tří místních firem.

Oproti březnu 2019 se zájem českých firem o individuální spolupráci se zahraničními kancelářemi agentury téměř zdvojnásobil a od zavedení bezplatných služeb CzechTrade eviduje téměř 300 nových zakázek. „Současná situace není pro naše exportéry lehká, ale jejich chuť vyvážet nezmizela, podat jim pomocnou ruku je pro nás samozřejmostí. Těší nás, že jsme správně vyhodnotili potřeby nejen našich klientů, ale i českých podnikatelů jako takových a oni začali bezplatných služeb ihned hojně využívat. Společně se tak můžeme podílet na stabilizaci a rozvoji zahraničního obchodu. Zároveň neustále monitorujeme situaci na jednotlivých trzích, ve kterých máme zastoupení a exportérům předáváme aktuality související s pandemií koronaviru prostřednictvím našich webových stránek a speciální sekce na portálu BusinessInfo.cz,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Bezplatné služby, které čeští podnikatelé mohou ve spolupráci s agenturou využívat od 20. března až do letošního září:

• Individuální exportní poradenství ve 2 až 3 teritoriích, podle preference firmy a vytíženosti zahraničních kanceláří. Ve službě je zahrnut screening trhu, sestavení databáze potenciálních kontaktů na 5 až 10 firem, hrubá analýza konkurence a orientační ověření zájmu u 3 místních firem.
• Asistence při řešení krizových situací v zahraničí, celní problematiky a dalších potížích při přepravě zboží přes hranice
• Prezentace v Adresáři exportérů, která byla dříve pouze pro klienty s placenou zakázkou
• Online semináře
• Informační servis CzechTrade denně, kdy uživatel dostává užitečné informace a nabídky exportních příležitosti ze zahraničních trhů přímo do své e-mailové schránky.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již více než 20 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 58 zemích na pěti kontinentech.
www.czechtrade.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3