INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2020 06 29 12 32 00 O innogy innogyNa zvýšenou poptávku po produktech šetrných k životnímu prostředí zareagovala energetická skupiny innogy nabídkou zelené elektřiny. Od 1. července proto zákazníkům umožní odebírat energii vyrobenou výhradně z obnovitelných zdrojů, navíc bez jakéhokoli cenového navýšení.

„Celospolečenským trendem je posun k zodpovědnějšímu a šetrnějšímu chování a s tím roste i poptávka po eko produktech a službách. Jen za poslední tři měsíce jsme zaznamenali od našich zákazníků více než 450 dotazů na možnost odběru zelené energie. Náš nový zelený produkt je jen logickým doplněním našeho portfolia v této oblasti, ve které už nabízíme instalaci fotovoltaických elektráren, řešení pro elektromobilitu nebo bezemisní BioCNG,“ uvedl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing, a dodal: „Elektřinu vyrobenou výhradně z obnovitelných zdrojů budeme nabízet v rámci našeho nejoblíbenějšího produktu Optimal.“

Každý nový zákazník, který si po 1. červenci sjedná u innogy produkt Optimal, bude provozovat svou domácnost a veškeré elektrospotřebiče v ní na zelenou elektřinu, a tedy s minimálním dopadem na životní prostředí. Jako potvrzení obdrží ke smlouvě certifikát s garancí výroby z obnovitelných zdrojů. Přehled celkového palivového mixu zelené elektřiny pak zákazníci naleznou na faktuře. Za zelenou elektřinu zákazníci nezaplatí ani o korunu navíc, naopak jim v rámci produktu Optimal zůstává garance každoročního poklesu ceny a finanční odměna 1500 korun.

Zelená elektřina se získává výhradně z obnovitelných zdrojů, které budou mít do budoucna stále větší podíl v energetickém mixu. Řadí se mezi ně větrná, vodní nebo sluneční energie, biomasa či bioplyn. innogy vykupuje převážně bioplynové zdroje, které jsou považovány za velmi stabilní.

„Nákupem zelené elektřiny zákazníci zvyšují poptávku a tím i nárůst jejího podílu na trhu. Existují samozřejmě i další možnosti, jak ještě více ozelenit svoji spotřebu. Například pořízením vlastní fotovoltaické elektrárny na střechu svého domu. Takový zdroj zajistí nejen zelenou elektřinu a částečnou soběstačnost, ale pokud je to navíc systém s baterií, tak i zálohu v případě výpadku,“ připomněl D. Konvalina.

Česká republika plní cíle podílu obnovitelných zdrojů v energetickém mixu, který v současné době činí zhruba 15 % z celkové spotřeby energie. Patří do něj nejen spotřeba elektřiny, ale také energie pro vytápění a dopravu, kde má podíl obnovitelných zdrojů dále výrazně růst. Podle Národního energeticko-klimatického plánu by měl v roce 2030 činit podíl obnovitelných zdrojů v energetickém mixu České republiky 22 %.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3