INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Triglav pojišťovna připravila nový produkt určený pro provozovatele bioplynových stanic. Reaguje tím na rozvoj výroby energie z obnovitelných zdrojů na tuzemském trhu. Speciální pojištění kryje rizika spojená s provozem biotechnologií a chrání proti finančním ztrátám při poruše kogenerační jednotky. Provozovatelé nové pojištění vítají, mimo jiné jim totiž usnadní financování projektů bioplynových stanic.

Nový pojistný produkt Triglav pojišťovny je vytvořen přesně na míru provozovatelům bioplynových stanic. V jeho rámci si mohou firmy v jedné smlouvě sjednat jak pojištění majetku včetně technických rizik, tak pojištění přerušení provozu bioplynové stanice. Firmy si navíc mohou pojistit přesně ta rizika, která provoz jejich zařízení a technologií nejvíce ohrožují.

„Náš produkt se snaží komplexně pokrýt všechna rizika, s nimiž musí majitel bioplynové stanice počítat. Provozovatele například nejvíce ohrožují poruchy kogenerační jednotky, která je klíčovou součástí pro ekonomiku bioplynové stanice. Každé přerušení jejího provozu totiž znamená pro majitele stanice velké finanční ztráty, " uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Výrobu energií z obnovitelných přírodních zdrojů čeká v České republice velký rozvoj. Díky našemu pojištění si mohou provozovatelé bioplynových stanic zajistit i lepší financování výstavby svých projektů," doplnil Baný.

Produkt Triglav pojišťovny v sobě kromě pojistné ochrany nejrůznějších rizik zahrnuje i pojištění odpovědnosti z provozu a vlastnictví bioplynové stanice, a to včetně vady výrobku. Již v základní nabídce je pojistný limit stanoven na 1 milion korun a lze jej dále navyšovat. V případě sjednání smlouvy na pojistné krytí rizika povodně, zahrnuje toto pojištění i riziko zaplavení kejdou až do výše 200 tisíc korun. Oproti jiným podnikatelským pojištěním jsou v tomto produktu navíc zdarma zahrnuta rizika působení kouře a aerodynamického třesku.

Provozovatelé a realizační firmy specializované pojištění pro bioplynové stanice vítají. „Kvalitní pojištění bioplynové stanice i všech technologií je důležité především při financování projektu pomocí úvěru. Pro banky je totiž krytí v podobě specializovaného pojištění nezbytné," sdělil Antonín Tušla, jednatel společnosti BioGaz, která se zabývá projektováním a výstavbou bioplynových stanic. „Díky našim dlouhodobým zkušenostem s budováním bioplynových stanic se naštěstí s žádnými problémy nesetkáváme. Vítáme však možnost sjednat si pojištění šité na míru našim potřebám. Chráníme tím sebe i investora proti případným finančním ztrátám," dodal Tušla.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3