INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavel_HodekPavel Hodek svou profesní kariéru zahájil ve společnosti Papirius, kde se postupně vypracoval z pozice obchodního zástupce až na pozici regionálního ředitele obchodu pro Severní Moravu. Po těchto prvních obchodních zkušenostech bylo logické, že Pavel Hodek hledal další výzvu. Po 4 letech strávených v Papiriusu přijímá nabídku a přechází do TNT Post, která v té době vstupuje na český trh jako první alternativní poštovní distributor. Pavel nastoupil do obchodního oddělení a na starost dostal obchodní oddělení pro klíčové zákazníky.

V nadnárodní společnosti vlastněné holandskými majiteli si významně rozšířil své komunikační a vyjednávací dovednosti, protože systém pravidelného reportingu a vnitrofiremní diplomacie zde byly na denním pořádku. Během několika měsíců se vypracoval na pozici Business Directora CEE a do své pravomoci dostává český a slovenský trh. Obchodním, organizačním i strategickým leadrem firmy zůstává následující 3 roky.

Pavel je mladý manažer, který dělí svůj čas mezi práci, rodinu a koníčky. Aktivně se věnuje hokeji jako rozhodčí extraligy ledního hokeje, baví ho fotbal, badminton, rád cestuje, a pokud odpočívá, tak s knihou.

Hlavním cílem pro Pavla na nové pozici bude ve spolupráci s vedením firmy vybudovat z České mailingové společnosti jedničku na trhu v oblasti direct mailingových služeb.

CEO České mailingové společnosti pan David Frost nám k budoucí spolupráci sdělil: „ČMS je v současné době na trhu dobře zavedena. Letošní rok byl pro nás úspěšný, opět jsme vyrobili více poštovních zásilek a klientské portfolio rozšířili. Nicméně v trendu růstu chceme aktivně pokračovat a nástup Pavla potvrzuje naše ambice. Čeká nás ještě hodně práce, ale pevně věřím, že i díky tomuto kroku budeme opět o něco dále před naší konkurencí. Pro rok 2012 máme velice ambiciozní plány a těšíme se na něj."

Česká mailingová společnost je známá zejména v oblasti výroby a distribuce všech typů poštovních zásilek. V posledních letech se stala dynamicky se rozvíjejícím partnerem v oblasti direct marketingu a poskytuje v této oblasti kompletní servis. ČMS je významným hráčem na českém trhu, zejména v oblasti reklamního direct mailingu, billingu, zásilkového obchodu a organizace zákaznických klubů.

ČMS byla založena v roce 2000 Davidem Frostem a Zbyňkem Rehartem, kteří se rozhodli vybudovat vlastní zdravou a stabilní firmu, která bude orientovaná na zákazníka a na dosažení maximální efektivity každého projektu. Od data založení vykazuje ČMS stabilní a rychlý růst. Rychlý rozvoj firmy souvisel také s potřebou nových výrobních a kancelářských prostor, proto na podzim roku 2004 ČMS zakoupila vlastní objekt v Rudné u Prahy (1250 m2). V roce 2007 ČMS zahájila provoz logistického centra ve zcela nové, moderní hale o celkové rozloze 4 750 m2 v Hostivicích. Česká mailingová společnost má dnes 60 stálých zaměstnanců a dvě provozovny.

Výrobní kapacity umožňují zpracovat i ty největší a nejnáročnější zakázky, což demonstrují tato čísla:

kapacita personifikace 1,5 milionu dokumentů denně

kapacita obálkování až 0,5 milionu ks/den

kapacita foliování 300 000 A4/den

ruční balení 10 000 balíkových zásilek/den

Nejvýznamnější klienti ČMS: T-Mobile, a.s., Kosmetika Fleur de Santé, s.r.o., Euromedia Group, k.s., Karlovarské minerální vody, a.s., OBI Česká republika, s.r.o., International Masters Publisher, s.r.o., Johnson&Johnson, s.r.o., Mediaservis, s.r.o.a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3