INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

HoReCa makro ČRV makro žijeme gastronomií, přidejte se k nám! Druhý ročník velkolepého festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST se bude opět konat ve výjimečných prostorách pražského O2 universa v termínu od 12. do 13. dubna 2024 a ponese slogan „Žijeme gastronomií“.

Festival toho nejlepšího, co může české pohostinství nabídnout, opět uspořádá velkoobchod makro ČR, díky kterému se spojí jedny z nejlepších osobností renomované gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem. Rádi se podělí o své zkušenosti. Návštěvníky opět nadchnou čtyři patra plná kuchařských a barmanských show, otevřený makro market s mnoha ochutnávkami a spoustou inspirace. Příležitost být součástí gastro zážitku se blíží. Buďte u toho s námi.
MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 bude opět nezapomenutelnou akcí, která chce dostat do české gastronomie nový příval energie. Během dvou dnů získá pestrá škála návštěvníků – od majitelů restaurací, šéfkuchařů, dodavatelů až po zástupce profesních sdružení a gastronomii podporujících institucí – mnoho praktických informací a tipů, ochutnají skvělé jídlo a pití a budou svědky množství různých show. Prostor O2 universa nabídne příjemné zázemí pro vzájemné sdílení zkušeností, informací o nejnovějších trendech, ochutnávek a networking. Zatímco úvodní den festivalu bude vyhrazen zejména profesionálům z oblasti gastronomie, v sobotu si na své přijde také široká veřejnost. Vstupenky budou k dispozici na ticketmaster a ticketportal v průběhu listopadu.

„Gastronomie je nedílnou součástí kultury každé země a v České republice tomu není jinak. V gastronomii můžeme stavět na tradicích, ale také experimentovat. Díky gastronomii každý z nás zažíváme příjemné chvíle a my v makro máme podporu gastronomie jako poslání. Věřím, že MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 bude opět jedinečnou platformou, která má sílu pohnout s kvalitou české gastronomie. Na projektu s námi spolupracují významné osobnosti české gastronomie, vycházející hvězdy tohoto oboru, instituce, asociace a dodavatelé,“ dodává vedoucí projektu a marketingová ředitelka makro ČR Lenka Slezáková.

Ačkoliv se v tomto ročníku festivalu nebude konat soutěž Bocuse d’Or, o adrenalinové soutěžní okamžiky nebude nouze. Novinky vám naservírují přímo ti nejlepší, podělí se o ně renomované osobnosti tuzemské gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem, který se stal ambasadorem festivalu.

„MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 je skvělou příležitostí pro gastronomickou scénu, která přináší novou energii do naší kuchyně. Loňský ročník byl velmi úspěšný a věřím, že druhý ročník bude ještě výraznější. Jsem hrdý, že mohu být ambasadorem, a věřím, že se festival dále rozroste a přinese ještě více inspirace a nadšení pro gastronomii. Pokud jste vášniví milovníci jídla, rozhodně si nenechte ujít tento festival v polovině dubna,“ říká český šéfkuchař, podnikatel a gastronom Zdeněk Pohlreich, ambasador festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST.

Pro všechny návštěvníky bude tentokrát zpřístupněna i hlavní plocha, kde proběhne unikátní „makro market“. Zde si v rámci otevřené kuchyně, kuchařských show a ochutnávek, bude možné zažít koncept „listen, watch, taste“. Návštěvníci budou mít neopakovatelnou možnost volného pohybu po celé ploše, a navíc vnímat a vstřebávat novinky skoro všemi smysly. Zapojí se sluch, zrak i chuť. Dozvědí se také spoustu přínosných zajímavostí o digitalizaci gastronomie, mezinárodní kuchyni, možnostech hotelových řešení, institucionálním stravování a fastfoodových konceptech. Otevřené budou opět i pop-up restaurace. V rámci minulého festivalu se konalo také národní kolo nejprestižnější světové kuchařské soutěže Bocuse d’Or, kterou vyhrál Dominik Unčovský z makro akademie. Národní kolo se koná jednou za dva roky, proto se Dominik právě se svým týmem připravuje na evropské kolo, které se koná v norském Trondheimu.

(tz)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE