INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
lupa_upravSpolečnost dm drogerie markt s.r.o. aktuálně reaguje na sociodemografický vývoj a s ním související změny v potřebách zákazníků. V rámci zvyšování komfortu při nakupování přichází od ledna 2012 s několika novinkami ve vybavení svých prodejen. Nakupování v dm tak bude zase o něco příjemnější a pohodlnější.

S ohledem na zvyšující se průměrný věk v populaci si dm stanovilo jako jednu z priorit usnadnit seniorům a nejen jim čtení složení výrobků a dalších informací umístěných na etiketách. Současný systém designu na výrobkových obalech preferuje mnoho jazykových mutací na úkor prostoru a velikosti písma. Naprostou novinkou a unikátní součástí vybavení prodejen dm se proto stávají čtecí lupy připevněné přímo na nákupní vozíky a opatřené krytkou s nápisem „dm lupa, s ní přečtu vše!".

Moderní designové prvky

Inovativní a přehledné uspořádání prodejen je v dm samozřejmostí. Přesto je jednou z priorit dm další rozvoj tohoto moderního designu. Modernizace byla částečně zahájena již v loňském roce, letos budou nové designové prvky, které mají zajistit větší přehlednost a snadnější orientaci, implementovány v prodejnách dm plošně.

Významnou změnou je zvýraznění profilujících sortimentních segmentů pro usnadnění orientace zákazníků. Sortimentní segment „zdravé výživy" bude oddělen regálovými děliči antracitové barvy, novým designovým prvkem bude také speciální regálové opláštění biopotravin oblíbené značky Alnatura. Zelenými děliči s nápisem „přírodní kosmetika" bude vymezen prostor pro výrobky přírodní kosmetiky a modrými děliči s nápisem „men´s world" sortiment pánské kosmetiky.

Všechny tyto nové designové elementy mají jediný cíl: zajistit zákazníkům dostatečný komfort a usnadnit jim orientaci v prodejně.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3