INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ge-money-bank-modra-na-bilemJiž počtvrté v řadě se diskontní řetězec Lidl stal absolutním vítězem ocenění a držitelem titulu GE Money Bank Obchodník roku 2011. Lidl zvítězil i ve své oborové kategorii diskont roku. Do třetice pak získal také nejvíce hlasů veřejnosti a odnesl si další prestižní ocenění, Cenu veřejnosti. Nejvíce cen ve svých oborových kategoriích (včetně toho letošního) si v průběhu devíti ročníků ocenění odnesly IKEA a OBI následované společností Tesco.

„Máme opravdu velkou radost, že se ocenění GE Money Bank těší rok od roku větší popularitě. Obchodníci každoročně aktivně komunikují se svými zákazníky, žádají je o podporu v soutěži a spotřebitelé se na oplátku zapojují do hlasování ve stále větším počtu. Letos prostřednictvím internetu a SMS zpráv hlasovalo rekordních 53 373 lidí. Na slavnostním vyhlášení výsledků se také dozvíme, kdo z více než 30 000 tipujících v doprovodné anketě si odnese platební kartu GE Money Bank s věrnostním programem bene+ a 100 000 Kč," řekl Josef Jehlík, manažer pro rozvoj obchodu GE Money Bank.

Slavnostní vyhlášení konečných výsledků spolu s oceněním vítězů proběhne 20. března 2012 od 19 hodin v hotelu Ambassador v Praze.

Absolutním vítězem se letos již počtvrté stala společnost Lidl. Vítěz v této kategorii byl určen na základě kombinace umístění v oborových kategoriích a v kategorii Cena veřejnosti - tedy na základě výsledků průzkumu veřejného mínění (70 %) a hlasování veřejnosti (30 %).

Oborové kategorie

Výsledky oborových kategorií vycházejí z expertního průzkumu veřejného mínění. Tabulka s výsledky jednotlivých kategorií je uvedena na konci této tiskové zprávy.

Společnosti IKEA v kategorii Prodejce nábytku roku a OBI v kategorii Hobbymarket roku opět potvrdily dosud nepřekonané prvenství ve svých oborech. Po několikáté v řadě si vítězství v kategorii Nediskontní řetězec roku odneslo také Tesco a potřetí v řadě Aukro.cz za Internetový obchod roku. Specializovaným obchodem roku 2011 se stal nováček soutěže společnost Tescoma.

Cena veřejnosti

Svůj názor na kvalitu a rozsah služeb jednotlivých českých obchodníků vyjádřili sami spotřebitelé prostřednictvím SMS a internetového hlasování a určili tak vítěze kategorie Cena veřejnosti. Tím se letos s velkým náskokem stal diskontní řetězec Lidl.

Osobnost maloobchodu

Součástí ocenění GE Money Bank Obchodník roku je také kategorie Osobnost maloobchodu. Odborná porota nominovala pět výrazných osobností českého maloobchodu. O vítězi rozhodnou svými hlasy přímo hosté dnešního slavnostního gala večera v hotelu Ambassador. Podrobnější popis kategorie, nominační kritéria a jména porotců i nominovaných jsou uvedeny v samostatné tiskové zprávě.

Záštitu nad letošním oceněním GE Money Bank Obchodník roku 2011 převzali premiér Petr Nečas a ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba.

Více informací o soutěži naleznete na stránkách www.obchodnik-roku.cz.

Seznam vítězů ocenění GE Money Bank Obchodník roku 2011

Kategorie Vítěz

Absolutní vítěz GE Money Bank Obchodník roku 2011 Lidl

Nediskontní obchodní řetězec roku 2011 Tesco

Diskont roku 2011 Lidl

Internetový obchod roku 2011 Aukro.cz

Prodejce drogistického zboží roku 2011 dm drogerie markt

Hobbymarket roku 2011 OBI

Prodejce elektro roku 2011 ElektroWorld

Prodejce nábytku roku 2011 IKEA

Prodejce oděvů roku 2011 C&A

Prodejce obuvi roku 2011 Deichmann

Prodejce sportovního oblečení a vybavení roku 2011 Sportisimo

Specializovaný obchod roku 2011 Tescoma

GE Money Bank Obchodník roku - Cena veřejnosti Lidl

 

Osobnost maloobchodu

Vítězem kategorie Osobnost maloobchodu se stane výrazná osobnost z řad maloobchodníků působících na českém trhu. Odborná porota (seznam porotců viz níže) nominovala pět obchodníků, kteří o titul „Osobnost maloobchodu" soupeří. Vítěz bude určen během gala večera Obchodníka roku formou hlasování hostů přítomných v sále. Vítězem se stane obchodník, který obdrží nejvíce hlasů od hostů přítomných v sále. Každý z hostů je oprávněn hlasovat v této kategorii pouze jednou.

5 NOMINOVANÝCH OSOBNOSTÍ

Pavel Sláma

• výkonný ředitel DATART INTERNATIONAL

• Pavel Sláma byl nominován za úspěšné budování inovativní společnosti a péči o rozvoj zaměstnanců. Porota ocenila také kvalitní zákaznický servis založený na programu stoprocentně spokojeného zákazníka.

Jaroslav Froulík

• generální ředitel Jednoty s.d. České Budějovice

• Při nominaci Jaroslava Froulíka ocenila porota vytrvalost při udržování tržního podílu sítě družstevních obchodů Terno a Trefa a intenzivní spolupráci s regionálními výrobci a dodavateli.

Axel Hluchy

• generální ředitel společností MAKRO Cash&Carry ČR

• Nominací Axla Hlucheho ocenila porota především segmentový přístup k zákazníkům a organizaci tréninků pro zákazníky z nezávislého maloobchodu a gastronomie. Porotci přihlédli také k inovativnímu přístupu k dodavatelům, bezdokladovému oběhu a průkopnictví v oblasti category managementu.

Ondřej Fryc

• předseda dozorčí rady Mall.cz a CEO mateřské společnosti Netretail Holding, B.V.

• Ondřej Fryc byl nominován za rozvoj on-line prodejního kanálu a rozšiřování jeho nabídky od elektra po odívání. Porota dále ocenila perfektní servis a odvahu jít do inovací včetně prodeje přes QR kódy ve stanicích metra.

Andrew North

• generální ředitel společnosti IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovenská republika

• Při nominaci Andrewa Northa porota vyzdvihla kvalitní péči o zákazníky, bezproblémový servis a příjemnou obsluhu. Dále ocenila jednoduchou marketingovou koncepci cílenou na zákazníka. Porotce zaujal také program udržitelnosti a pozitivní vztah k životnímu prostředí. IKEA navíc působí jako přitažlivý zaměstnavatel pro mladé.

ODBORNÁ POROTA

- Dana Zadražilová, vedoucí katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací VŠE v Praze

- Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží&Prodej

- Radka Mozgová, marketing a PR manažer Český rozhlas - Radiožurnál

- Josef Jehlík, manažer pro rozvoj obchodu GE Money Bank

- Marie Petrovová, ředitelka komunikace GE Money Bank

- Zdeněk Juračka, prezident SOCR ČR

- Tomáš Skřivánek, šéfredaktor E15

- Michael Kavín, místopředseda Sdružení obrany spotřebitelů

KRITÉRIA HODNOCENÍ

- Osobnostní kritéria

o Manažerský přístup, řídící schopnosti

o Strategické myšlení

o Předvídavost, schopnost určovat trendy

o Vůdčí osobnost

- Inovativnost

o Inovativní přínos v oblasti nákupu, prodeje, distribuce, marketingu či vztahu se zákazníky

- Úspěšně realizovaný projekt/výkon v loňském roce

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3