INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DSCN6367Společnost LEO Express podala na Správu železniční dopravní cesty žádost o přidělení kapacity dráhy do jízdního řádu 2012/2013, jenž začíná platit od prosince 2012. Zcela nové a moderní vlaky LEO Express, které začnou přepravovat cestující již letos, budou zastavovat ve stanicích Praha hl. n., Pardubice hl. n., Olomouc hl. n., Ostrava-Svinov, Ostrava hl. nádraží a na základě nového rozhodnutí také v Bohumíně.

Na trase Praha-Ostrava-Bohumín bude od prosince letošního roku přepravovat cestující celkem 16 spojů LEO Express denně – tj. přes den přibližně každé dvě hodiny. V nejvíce frekventovaný pátek a v neděli LEO Express svou dopravu posílí o jeden spoj navíc. Moderní vlaky, kterých na tuto trasu společnost LEO Express nasadí celkem pět, budou na trati Praha-Ostrava-Bohumín jezdit maximálně povolenou rychlostí 160 km/hod.

„Naše vlaky přinášejí jedinečné spojení vysoké rychlosti, respektive krátké doby jízdy s poskytováním vysoce kvalitních služeb odpovídajících špičkovému západoevropskému standardu. Vycházíme z toho, že lidé většinou vlakem cestují ne proto, že chtějí, ale proto, že musí. A my jim tu jízdu chceme maximálně zpříjemnit, aby cestu s námi strávili opravdu pohodlně. Chceme je zabavit nebo jim v našich vlacích poskytnout klidný a maximálně pohodlný odpočinek," zdůraznil Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express.

Cestující se s vlaky LEO Express dostanou z Prahy do Ostravy nebo obráceně za dobu lehce přesahující tři hodiny. „Jízdní doba vychází primárně z dovolených rychlostí na trati, trakčních vlastností vozidla a následně z dynamických výpočtů odborných složek Správy železniční dopravní cesty, které přesně spočítaly jízdní doby mezi jednotlivými stanicemi. Na základě těchto výpočtů víme, že naše jízdní doba mezi Prahou a Ostravou bude 3 hodiny a 6 minut. U části spojů ale cesta kvůli zohlednění provozních situací na celé trati zabere pár minut déle," vysvětlil Jan Paroubek, provozní ředitel LEO Express. Zároveň připomíná, že vlaky LEO Express tak budou na trase Praha- Ostrava srovnatelně rychlé jako dosud nejrychlejší Pendolino. Přesné časy odjezdů a příjezdů vlaků LEO Express pro jízdní řád 2012/2013 budou známé během několika týdnů.

V Bohumíně plánuje LEO Express i většinu servisních úkonů souvisejících s provozem. „Již dříve jsme si díky dohodě s Českými drahami zajistili, že vlaky LEO Express najdou veškeré potřebné zázemí v železničním depu v Bohumíně. Dosud jsme mluvili jen o trase Praha-Ostrava. Jsme nyní rádi, že budeme moci naše kvalitní služby poskytovat více zákazníkům a nové vlaky přivést až do Bohumína. Silný Moravskoslezský region si to zaslouží," říká Leoš Novotný.

Více na www.le.cz

LEO Express a. s. je česká železniční společnost, která se připravuje na provozování osobní vlakové dopravy zcela novými soupravami LEO Express od prosince 2012 na trati Praha - Ostrava - Bohumín a postupně také na dalších tratích v ČR i v sousedních státech. Majitelem a zároveň předsedou představenstva společnosti je Leoš Novotný. LEO Express je součástí skupiny LEO TRANSPORT N.V., která dnes sdružuje skupinu firem podnikajících v železničním a dopravním průmyslu. Moderní a velmi úsporné vlaky mířící na trasu Praha-Ostrava-Bohumín jsou nízkopodlažní, plně klimatizované elektrické soupravy aerodynamického tvaru. Cestujícím poskytnou kvalitní služby a také špičkové technologie. Nabídnou rychlý a funkční internet, elektrické zásuvky pro všechny, zábavu a informace prostřednictvím unikátního vnitřního audio-video kanálu, pohodlný interiér, speciálně konstruované polohovací sedačky, dostatek prostoru pro nohy a zavazadla všech cestujících, moderní toalety. O cestující se bude starat patřičně vyškolený a vstřícný personál. Více o firmě LEO Express na

www.le.cz

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3