INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DSCF1050

Módní návrhářka Agatha Ruiz de la Prada

Praha září barvami. Do hlavního města zamířila španělská módní návrhářka Agatha Ruiz de la Prada, aby představila nový kávovar NESCAFÉ DOLCE GUSTO Piccolo DOTs, od značky KRUPS, jehož design navrhla. Agatha je známá svou láskou k barvám a jednoduchým geometrickým tvarů, díky kterým jsou její návrhy nezaměnitelné. Kromě módy navrhuje také vybavení do domácnosti, nebo kosmetiku – můžete se tak zcela obklopit světem plným barev a optimismu ve stylu Agathy Ruiz de la Prada.


 

Svou první kolekci dámských šatů představila Agatha roku 1981 v Madridu. Dnes jsou její kolekce k vidění na přehlídkových molech celého světa. Po loňském úspěchu, kdy pro společnost KRUPS vytvořila dvě limitované edice kávovaru NESCAFÉ DOLCE GUSTO Piccolo Prada Stars & Hearts, se Agatha vrátila a k novému designu kávovaru přidala i espresso šálky se stejným vzorem. Těšit se můžeme opět na originální motiv, který jistě potěší nejen milovníky moderního designu. Spojení NESCAFÉ DOLCE GUSTO a návrhářky Agathy Ruiz de la Prada dokazuje, že káva se může stát opravdovou inspirací

 

 

DSCF1046

Z tiskové konference v Praze

Kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO, tedy i model Piccolo, jsou kávovary na kapsle, které jako jediné umožňují přípravu jak horkých, tak i studených nápojů. Kávovar je klasicky vybaven funkcí automatického vypínání po pěti minutách nečinnosti, což mu zaručuje energetickou úspornost. Výstupní tlak čerpadla 15 barů je srovnatelný s profesionálními espresso přístroji a je důležitý pro přípravu jemné „cremy" u espressa. Pro urychlení přípravy nápoje a pro kontrolu správné teploty vody pro spaření kávy probíhá ohřev vody v tzv. thermobloku.

Kávovar bude v prodeji od května v on-line obchodě (www.dolce-gusto.cz ) a také v běžné maloobchodní síti za 2 499 Kč s DPH.

O kávovarech NESCAFÉ DOLCE GUSTO:

Nápojové speciality od NESCAFÉ DOLCE GUSTO si můžete připravit pouze pomocí espreso přístrojů NESCAFÉ DOLCE GUSTO od značky KRUPS. Mezi jejich výhody patří zejména velmi rychlá, čistá a snadná příprava nápojů a výstupní tlak čerpadla 15 barů. Patentovaná technologie vzduchotěsných kapslí optimalizuje tlak podle druhu připravovaného nápoje. Díky tomu získáte skvělou kvalitu, ať budete připravovat silné Espresso, Capuccino s krásně našlehanou pěnou nebo jakýkoliv jiný teplý či studený nápoj z široké nabídky variant. Nyní je na trhu k dostání několik různých modelů kávovarů NESCAFÉ® Dolce Gusto®: spotřebiteli oblíbené modely Melody a Piccolo, kávovar Circolo, Creativa a Fontana ověnčené dvěma designovými cenami a novinka Genio.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3