INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
BILLA_lutStoprocentně český původ masných produktů privátní značky Vocílka obchodní řetězec BILLA od května intenzivně propaguje dvěma novými televizními spoty. Televizní reklama z pera agentury Kaspen/Jung von Matt bude v období celé grilovací sezóny podporovat kvalitu a českost jak čerstvého masa, tak i marinovaných masových specialit Vocílka. V průběhu letních měsíců pak proběhne cílená kampaň na podporu marinovaných mas na bázi pozitivní šeptandy (word of mouth) nazvaná „Česko hledá marinádu".

„'Šeptnandové' kampaně se šíří lavinovitě od spotřebitele ke spotřebiteli," řekl generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku Jaroslaw Szczypka. „Jsou pro nás stejně zajímavé jako klasické reklamní nástroje, se kterými jsme až dosud pracovali," dodal. Prostřednictvím agentury Outbreak, autora kampaně a specialisty na zákaznické zapojení, se projektu zúčastní zhruba tisícovka českých rodin, která ráda griluje.

Do marinádové kampaně se zájemci budou moci hlásit v průběhu května prostřednictvím internetových stránek www.ceskohledamarinadu.cz. Podmínkou pro účast v soutěži a obdržení takzvaného party balíčku, který bude obsahovat více než jeden kilogram masa Vocílka a další večírkové propriety, je potvrzená účast alespoň pěti dospělých hostů na jedné akci. Vítězný recept budou vybírat specialisté společnosti BILLA a jeho autor dostane kromě jiného jako hlavní dárek velkou soukromou grilovací párty. Vítěznou masovou marinádu, která bude bez konzervantů, éček i jiných aditiv, pak Billa v nadcházejícím roce uvede do prodeje.

Maso, prodávané v BILLE pod privátní značkou Vocílka, je výhradně z kvalitních a pečlivě sledovaných českých chovů a u nás také zpracovávané. Jde o maso nejvyšší jakosti s kompletním rodokmenem a garantovanou kvalitou. Na jeho zpracování od porážky až po naporcování dohlížejí pracovníci BILLY přímo v masokombinátu. Podobně vysoký podíl produktů s českým původem mají v tomto řetězci ještě mléčné výrobky. Více než 90 procent z nich je vyráběno z českého mléka a v českých závodech. Z celkového množství všech produktů jich má český původ 65 procent.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3