INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnosti Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP") a SAZKA sázková kancelář, a.s., se dohodly na obnovení spolupráce v oblasti plateb pojistného přes terminály Sazky. Služba bude pro klienty ČPP spuštěna ke dni 14. května 2012.

„Od zahájení spolupráce v roce 2006 platbu pojistného prostřednictvím terminálů Sazky každoročně využívalo tisíce našich klientů, kteří tímto způsobem uhradili pojistné, které dosahovalo několika desítek milionů korun. Jsme velmi rádi, že můžeme využití tohoto platebního kanálu opět nabídnout. Věříme, že tak vyjdeme vstříc klientům, kteří si tuto formu úhrady oblíbili," komentoval znovuzavedení služby Jaroslav Besperát, generální ředitel ČPP.

ČPP byla první pojišťovnou v Česku, která placení pojistného přes terminály Sazky svým klientům nabídla. Klient může platbu uhradit pomocí čárového kódu, který je vytištěn na platebním dokladu nebo kódu, který si klient vytiskne při online sjednání pojistné smlouvy prostřednictvím webových stránek ČPP. Tato forma placení se postupně stala velmi oblíbenou a využívanou doplňkovou službou. Klienti oceňovali zejména snadnou dostupnost a široké pokrytí prodejních míst.

„Jsme rádi, že můžeme Českou podnikatelskou pojišťovnu znovu přivítat do stále rostoucí skupiny našich významných obchodních partnerů. Opětovně navázané spolupráce si velmi vážíme. Jsme přesvědčeni, že všichni klienti ČPP budou se službami na našich 6 500 terminálech spokojeni. I nadále chceme usilovat o to, abychom i v oblasti neloterních služeb nabízeli stále atraktivnější produkty," řekl Kamil Ziegler, generální ředitel Sazky.

O společnosti Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. ČPP je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. V roce 2011 předepsala pojistné v celkové hodnotě 6,7 mld. Kč. Aktuálně ČPP spravuje 1,5 milionu smluv a její služby využívá 800 tisíc klientů. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Od roku 2005 je ČPP součástí jedné z největších evropských pojišťovacích skupin Vienna Insurance Group.

O společnosti SAZKA sázková kancelář, a.s.

SAZKA sázková kancelář, a.s., převzala k 1. 11. 2011 podnikatelskou činnost SAZKA, a.s., která se na jaře 2011 dostala do insolvence a poté do konkurzu. Nyní tak provozuje největší loterijní společnost v České republice s cca 90% tržním podílem. Hlavními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímá dobíjení mobilních telefonů, prodej vstupenek a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty SAZKA sázková kancelář, a.s., poskytuje prostřednictvím unikátní prodejní sítě 6 300 prodejních míst umístěných po celé České republice. Vlastníky společnosti jsou skupiny KKCG a PPF.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3