INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Zástupci maloobchodního řetězce BILLA předali hlavní výhru své rodinné zákaznické soutěže Dobrodružství v Africe. Na Safari do Keni pojedou hned tři české rodiny, které nejen zaslaly patřičný počet obalů od hracích kartiček z BILLY, ale také všechny přesně trefily odpověď na danou soutěžní otázku. Správný odhad byl, že na Den dětí se do ZOO v Hradci Králové přijelo podívat 577 dětí z dětských domovů. Třem vítězům se podařilo porazit více než 30 tisíc soupeřů, kteří také zaslali do soutěže svůj tip.

180 tisíc prodaných alb

Soutěž zaznamenala společně se sbíráním nálepek s rekordy zvířat v České republice podobný ohlas, jako v dalších zemích, kde ji BILLA již realizovala. Celkem se podařilo prodat 180 tisíc vzdělávacích knih určených pro vlepování nálepek. Balíčků s obrázky BILLA rozdala několik milionů a až do poloviny června je bude doprodávat a dále rozdávat zájemcům o kompletaci knihy.

Vítězové mají radost

„Máme moc velkou radost, vůbec jsme tomu nechtěli věřit," řekla Zuzana Urbanová, maminka devítiletého Pepy, která se do Afriky chystá kromě syna vzít i svou maminku a přítele. Ne metoda, ale náhoda prý pomohla Josefu Kosičkovi a jeho rodině trefit přesný počet dětí, kteří přišli na den dětí do ZOO v Hradci Králové. „Poslali jsme celkem asi šedesát tipů a do jednoho jsme se zrovna trefili," říká s tím, že sám by si takovou dovolenou nikdy nedopřál.

„Jako malý kluk jsem o cestě do Afriky sám snil, ale za mého mládí podobné soutěže nebyly na pořadu dne. Moci splnit dětské přání naplňuje jak darujícího, tak obdarovaného," uvedl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Také z obchodního hlediska bylo aktivní zapojení našich zákazníků do soutěže a sbírání zvířecích samolepek přínosem. I v budoucnosti bychom proto rádi pořádali soutěže, které sympatickou cestou osloví tak velké počty zákazníků."

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2010 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 14 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3