INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Zippo_Balen_80_VyrociJedna z nejuznávanějších značek na světě oslaví v Praze 80. narozeniny a zároveň 500miliontý vyrobený zapalovač. Češi mají Zippo výrobky čím dál více v oblibě pro jejich celoživotní záruku kvality a originální design.

Oslavit 80. výročí existence společnosti a vzdát hold letos vyrobenému 500milióntému zapalovači a speciální edici se rozhodlo Zippo také v Praze. Vzhledem k image výrobků si pro prezentaci posledních produktových novinek vybrala společnost právě týden designu.

Značka Zippo je stejně jako po celém světě i v České republice americkou ikonou a symbolem nejen stylových zapalovačů, ale i dalších lifestylových doplňků jako například hodinek, parfémů či outdoorových produktů.

Pro svůj elegantní design a jedinečnou garanci kvality v podobě celoživotní záruky pod známým heslem „It works, or we fix it." si získaly výrobky Zippo v posledních letech velkou oblibu také mezi Čechy. Vzrůstající zájem českého trhu tak odráží celosvětový trend (prodeje v USA vzrostly v posledním roce o 24 %). Kromě proslulých Zippo zapalovačů je pak na českém v poslední době absolutním hitem také kapesní ohřívač.

„Vypozorovali jsme zajímavý trend v chování českých spotřebitelů v porovnání s americkými. Pokud je nějaký produkt velmi úspěšný na americkém trhu, je to doslova trhák na našem a naopak. Češi si ale na rozdíl od průměrného Američana koupi výrobku Zippo více promýšlejí a rozhodujícím faktorem bývá často záruka vysoké kvality. V Americe je naproti tomu rozhodování založeno více na emocích." řekl Tomáš Kadláček z českého zastoupení společnosti Zippo.

Produkty Zippo se během své 80leté existence staly pro jejich majitele čímsi, co vyjadřuje osobní životní styl a image. Stejně tak je značka vnímána i v Česku, a proto není výjimkou, pokud se velké korporace ztotožňují s požadavkem vysoké kvality a stylového designu a nechávají si vyrábět zapalovače Zippo „na míru" jako hodnotné dárky pro své partnery i zaměstnance. To podporuje mimo jiné i rostoucí celosvětovou základnu sběratelů výrobků Zippo.

Počet Zippo fanoušku a sběratelů se totiž v současné době jen v USA odhaduje na 4 miliony a je známo 11 sběratelských Zippo klubů po celém světě. Příznivci značky jsou ale hojně aktivní také na sociálních sítích, což dokládá téměř čtvrtmilion fanoušků na Facebooku, více než 34 000 videí na YouTube či 18 milionů stáhnutí Zippo iPhone aplikace. Oblíbenost a stylovost Zippo dobyla ale i svět filmu – legendární zapalovače si zahrály ve více než 1 500 snímcích a TV show, např. v „I Love Lucy", „The X-Men" a „Hairspray – the Musical".

V Čechách se loni Zippo rozhodlo začít také s e-shopem, který získal svou autentickou podobu a vycházel z původního konceptu katalogu produktů. Online obchod se však za krátký čas stal oblíbeným místem pro spotřebitele. Ti si tak dnes mohou vybírat ze široké škály designů, limitovaných či sběratelských edic.

Více informací o produktech a historii společnosti Zippo k nalezení na www.zippo.cz

(tz)Zippo_500mil_zapalovac

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3