INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Podzimní kampaň Superosma v řetězci BILLA pokračuje. Populární plyšáci díky velkému zájmu kupujících, respektive jejich ratolestí, ale v tuto chvíli prostě došli. Vedení řetězce pružně přiobjednalo další várku a slibuje, že se dostane na každého, kdo splní podmínky sběratelské soutěže. Nálepky za nákupy mohou zákazníci sbírat až do zítřka, tedy 27. listopadu, v kterémkoliv supermarketu BILLA. Plyšové hračky ve tvaru ovoce a zeleniny získá ten, kdo nasbírá 25 známek. Nejpozději se superhrdinové objeví v prodejnách v lednu a budou k dostání minimálně do konce tohoto měsíce.

„Kampaň Superosma a její úspěch předčil všechna naše očekávání," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „To, že v tuto chvíli neumíme uspokojit všechny naše zákazníky, nás velice mrzí a omlouváme se za to. Celkem jsme už rozdali téměř 400 tisíc plyšáků. Všem zákazníkům garantujeme, že za vyplněnou hrací kartu od nás určitě plyšáka dostanou," řekl Szczypka s tím, že zástupci společnosti hračky včas objednali, ale ty bohužel nestihly ve stanoveném termínu dorazit do České republiky. Na všech prodejnách jsou proto vystaveny omluvné plakáty a informace jsou i na internetových a facebookových stránkách BILLY.

Superosma je originální čistě česká kampaň. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostávají zákazníci zdarma samolepky určené k vylepení do hrací karty. Plyšovou hračku zdarma dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V týdenních letácích jsou pravidelně v nabídce produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3