INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto Next 01

Jestliže u vás zazvoní podomní prodejci zabezpečovacích prvků, buďte obezřetní. Společnost NEXT, výrobce bezpečnostních dveří, upozorňuje na množící se případy podvodníků, kteří se vydávají za zaměstnance zabezpečovací firmy a nabízí lidem předražené a velmi nekvalitní zámkové vložky a kování. Klamní prodejci berou útokem zejména sídliště a operují po celé České republice. Počty povedených lidí odhaduje společnost NEXT na tisíce ročně.

Lidé naletí na „slevy“ předraženého neznačkového a necertifikovaného zboží

 „Falešní podomní podnikavci obcházejí celé sídlištní bloky a další místa s hustou zástavbou. Obyvatelům pak často tvrdí, že jsou zaměstnanci obecně známé firmy, která se zabývá komplexní zabezpečením domů a bytů. Ta však systém podomního prodeje zásadně nepoužívá. Podvodníci se lidem následně snaží vnutit nesmyslně předražené bezpečnostní prvky, jako jsou dveřní kování a vložky. Využívají přitom různých triků a pokouší se zákazníky nalákat na podivné slevy a akční nabídku platnou právě v ten daný okamžik,“ přibližuje Ivan Pavlíček, ředitel společnosti NEXT (na snímku).
Ivan Pavlíček ředitel společnosti NEXT

S předraženou vložkou usnadníte zlodějům získání klíče do vašeho domu či bytu

Například obyčejnou stavební vložku v hodnotě okolo 200 korun lidem prodávají i za 3 tisíce korun a ještě se jim snaží namluvit, že ušetřili, protože výrobek je v akci a jinak stojí dvakrát tolik. Jen pro srovnání: cena značkové a certifikované bezpečnostní vložky se na trhu pohybuje od 900 korun, bezpečnostní kování pořídíte od 2 tisíců korun. „Hlavní nebezpečí ale spočívá v tom, že lidé naprosto netuší, kolik klíčů je k takto předražené vložce vyrobeno. Je tedy možné, že tito podnikavci lidem neprodají všechny klíče, ten zbývající může poté posloužit zloději jako jednoduchý nástroj ke vniknutí do domu či bytu. Na tyto pojistné události se nevztahuje žádná pojistka, protože zloděj nepřekonal dveře násilím,“ upozorňuje Ivan Pavlíček, ředitel společnosti NEXT.

Tisíce zákazníků přichází na svůj omyl pozdě

Problémy s falešnými podomními prodejci řešila společnost NEXT poprvé před třemi lety. Napálení zákazníci podali na prodejce několik trestních oznámení a o celou věc se zajímala televize, která na základě příběhu konkrétních lidí natočila několik pořadů. Nyní se situace opakuje. Podvodníci organizují své hlavní kampaně v nárazových vlnách, v menším měřítku pak kontinuálně. „Do firmy nám opětovně začaly volat a psát desítky lidí z celé České republiky. Chtějí si ověřit, zda jsou podomní prodejci skutečně zaměstnanci naší společnosti, protože se jim zdá jejich chování podezřelé. Ostatní obyvatelé domů a bytů si svoji chybu bohužel uvědomili až pozdě, často až díky upozornění souseda. Vzhledem k tomu, že je na území republiky zhruba 5 milionů rodinných domků a téměř čtyři miliony bytů, odhadujeme, že počet takto podvedených lidí se může ročně vyšplhat až na tisíce. Pokud máte podezření že jste se stali obětí podvodu, určitě se obracejte na policii,“ doporučuje ředitel společnosti NEXT Ivan Pavlíček.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3