INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Cestující na trase Olomouc – Krnov – Opava – Ostrava se již nyní mohou těšit na až o polovinu nižší jízdné od RegioJetu. Zachováme rovněž slevy na doklady typu In-karta Českých drah.

Radim Jančura: „Meziregionálním rychlíkům věnuji stejnou pozornost a nasazení jako dálkové dopravě. Chystáme revoluci ve službách, v cenách a v dalších oblastech oproti tomu, co dnes cestující znají jako standard služeb od ČD.“

Na nižší jízdné od RegioJetu – a to až o 50 % oproti stávajícímu stavu – se již nyní mohou těšit cestující v rychlících na trase Olomouc – Krnov – Opava – Ostrava. RegioJet je tam zavede poté, co v prosinci 2014 vystřídá na provozování těchto vlaků České dráhy, a to na základě vítězství ve výběrovém řízení ministerstva dopravy. To současně na jeden vlakový kilometr ušetří více než 30 Kč, kdy RegioJet se zavázal provozovat vlaky za částku 188 Kč na jeden vlakový kilometr, oproti cca 220 Kč, ke kterým se v desetileté smlouvě zavázaly České dráhy. Provozem RegioJetu ušetří tedy stát na dotacích a zákazníci na až o 50 % nižším jízdném. Příchod RegioJetu bude současně znamenat další pozitivní efekty pro ekonomiku regionu, zaměstnanost v něm i na železnici a přinese pro cestující služby, o které budou oproti stávajícímu stavu znamenat skokovou změnu.

RegioJet se již nyní zavazuje k následujícímu

·        Nová vozidla bez nároku na dotace či evropské fondy, rozvoj zaměstnanosti na železnici i v regionu:

·        Investujeme více než miliardu do nových vozidel a rozvoje zaměstnanosti v regionu. Zaměstnáme 80 lidí, přičemž platy například u strojvedoucích jsou v RegioJetu o cca 15 % vyšší než u ČD. Zvýšíme současně kvalifikaci personálu (elektrotechnici, mechanici atd.)

·        Díky nižším dotacím ušetříme každý rok cca 45 milionů z peněz státního rozpočtu, tj. za celou dobu plnění zakázky 675 milionů Kč.

·        Pro projekt nečerpáme žádné národní ani evropské dotace.

·        Provozovat budeme výhradně moderní klimatizovaná nízkopodlažní vozidla - zvýšíme mobilitu obyvatel regionu a posílíme jeho ekonomický potenciál. Důležitý je i ekologický aspekt u moderních vozidel splňujících nejpřísnější emisní limity.

·        Ve všech spojích nabídneme ZDARMA připojení k internetu prostřednictvím wi-fi a zdarma také denní tisk a časopisy.

·        Nižší ceny pro cestující, více spojů: zásadním způsobem snížíme ceny za cestování.

·        Po vzoru našeho provozu na Slovensku (Bratislava – Dunajská Streda – Komárno) nabídneme spoje i v jiných než špičkových časech. Současně klesne cena jízdenek až na polovinu - a to bez jakýchkoliv omezení, s dostupností kdykoliv na prodejních místech – včetně úseků, kde bude RegioJet jezdit jako jediný dopravce.

·        Příklady obyčejných cen pro dospělé, bez dalších slev: Opava - Ostrava Svinov: 22 Kč, Krnov - Opava: 23 Kč, Olomouc – Krnov: 61 Kč, Bruntál – Olomouc: 46 Kč.

·        Zachováme všechny současné slevy (děti, studenti, důchodci, ZTP,...), zachováme v platnosti slevy na doklady In-karta IN25. Zákazníci, kteří je dnes využívají, je budou moci využívat i nadále.

·        Zavazujeme se k plnění přísných podmínek a kritérií pod vysokými pokutami:

·        Podpisem smlouvy se zavazujeme k plnění extrémně náročných kvalitativních kritérií pod přísnými pokutami. Smlouva ministerstva dopravy oproti naší smlouvě vypadá z hlediska sankcí a podmínek jako „přátelské memorandum o spolupráci“.

 

   Vyzýváme ČD k podpisu smlouvy o uznávání jízdenek. My jsme ji již podepsali.

·        RegioJet již podepsal smlouvu o uznávání jízdenek ČD. Nyní je řada na ČD, které zatím svůj podpis nepřipojilo. Vynaložíme veškeré úsilí na to, abychom dosáhli férového vzájemného uznávání jízdenek tak, aby cestující mohl používat libovolné jízdní doklady všech dopravců v regionu.

RegioJet svým příchodem na trasu Olomouc – Krnov – Opava – Ostrava přinese renesanci výhodné, levné a moderní železnice a dá výrazný rozvojový impuls celému regionu.



(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3