INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Program SCAN&GO, který společnost Globus zavedla jako první v ČR, využilo v hypermarketu Globus v Čakovicích během měsíce od jeho spuštění 1 835 zákazníků, kteří uskutečnili 4 269 nákupů. Do programu SCAN&GO se dosud registrovalo 2 579 zákazníků.

„Z našich dat vyplývá, že skenování využívají primárně lidé s velkými nákupy, kteří tak šetří čas a mají cenu svého nákupu stále pod kontrolou,“ řekl Jan Šamša, ředitel hypermarketu Globus Čakovice.

Program SCAN&GO je bezplatná služba samoobslužného nakupování, díky které zákazník nemusí čekat u pokladny, ani vykládat zboží na pokladní pás. Na začátku nákupu si zákazník s použitím své zákaznické karty vyzvedne u vstupu na prodejní plochu mobilní ruční skener. Zboží skenuje už při vkládání do vozíku a celkovou hodnotu svého nákupu má po celou dobu stále pod kontrolou. Na závěr zboží zaplatí u vyhrazených pokladen SCAN&GO. Dobu nákupu tak zkrátí o čas ve frontě a čas strávený vykládáním zboží na pokladní pás. 

Program SCAN&GO vyvinula společnost Globus ČR ve spolupráci s partnery Wincor Nixdorf ČR, německým dodavatelem pokladních programů AWEK a nizozemskou firmou Re-Vision. „Dlouhodobě u zákazníků zaznamenáváme trend úspory času, a proto neustále pracujeme na zrychlení průběhu a zvýšení komfortu při placení,“ uvedl Miroslav Exner, IT konzultant společnosti Globus ČR.„Funkci samoobslužného skenování v průběhu nákupu vidíme jako pouhý začátek. Pracujeme na dalším rozšiřování, kdy se přístroj v ruce zákazníka stane opravdovým rádcem a pomocníkem při nakupování,“ dodal Miroslav Exner.

Zákazníci získají více informací v informačním centru hypermarketu Globus Čakovice a na www.scanandgo.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3