INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

LUMIX_10th_Logo_HorizontalV roce 2011 uplyne deset let od chvíle, kdy Panasonic představil první digitální fotoaparát LUMIX. Po celou tu dobu se snaží nabízet atraktivní fotoaparáty se snadným ovládáním a jedinečnou kvalitou. Celá řada z jeho novinek dnes ke světu digitální fotografie nedílně patří.

Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukci fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008). Do fotografického prostředí Panasonic přinesl i spoustu dalších novinek, například natáčení filmů ve vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.

Vyspělé technologie a soustředění veškerého vývoje a výroby pod jednu střechu nezatížilo lpění na překonaných fotografických koncepcích. Panasonic se soustředil na vize do budoucnosti a v tom bude pokračovat i v příštím desetiletí.

E2_E3_TZ20_image_LZástupci společnosti Panasonic říkají: „Naším hlavním cílem nejsou jen pouhé technické inovace. Chceme, aby se lidé při fotografování bavili a o své snímky se mohli snáze dělit se svými přáteli. Přejeme si, aby mohli využívat svou kreativitu a digitální fotografie jim přinesla opravdový zážitek!"

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým leaderem ve vývoji a výrobě elektronických produktů pro širokou škálu spotřebitelských, obchodních a průmyslových aplikací. Společnost sídlící v japonské Ósace vykázala za finanční rok končící 31. březnem 2010 čisté konsolidované tržby ve výši 7 420 miliard japonských jenů (zhruba 56.6 miliard euro). Akcie společnosti jsou obchodovány na burzách v Tokyu, Ósace, Nagoji a New Yorku (NYSE: PC). Více informací o společnosti a značce Panasonic najdete na internetových stránkách http://panasonic.net.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3