INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Vocilka_plakat_A1_keySpolečnost BILLA uvedla v dubnu na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka najdou zákazníci v prodejnách tohoto řetězce hovězí, vepřové a kuřecí maso a také řadu speciálních uzenin. U takto označeného masa BILLA garantuje, že pochází výhradně z českých chovů, je maximálně čerstvé a pečlivě kontrolované od porážky, přes opracování až po porcování. Značka byla vyvinuta speciálně pro český trh a české zákazníky. BILLA jejím zavedením pokračuje v politice aktivní podpory místních zemědělců. Dlouhodobě jim pomáhá také prostřednictvím svých dalších projektů, jako je spolupráce s Agrární komorou ČR a prodej produktů českých farmářů v prodejnách BILLY na celostátní i regionální úrovni.

„Podpořit české zemědělce pro nás znamená prodávat jejich produkty, a to přesně děláme," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „Zároveň je nutné vyzdvihnout mimořádnou kvalitu českých chovů, které se nikdy nepotýkaly s žádnými závažnějšími skandály ani potížemi," dodal.

Z etiket masa s logem Vocílka zákazníci získají detailní informace. U hovězího masa jde například o všechny údaje o zvířeti od věku a původu až po místo porážky. Uzeniny Vocílka, mezi kterými jsou různé druhy šunky, salámů a také například Vídeňské minipárečky, dodávají čeští zpracovatelé. Všechny jsou vyrobeny podle místních tradičních receptur a navíc neobsahují laktózu a jsou přirozeně bezlepkové. Značku Vocílka BILLA vyvinula ve spolupráci se zákazníky.

Vocílka je naše značka a my jsme tak převzali zodpovědnost za maso od jeho porážky až po prodej," uvedl Jaroslaw Szczypka. „Jsme jediný obchodní řetězec, který prodává maso s garancí českého původu. A k tomu navíc také díky setrvalé přítomnosti našich pracovníků přímo v masokombinátu ručíme za stoprocentní kontrolu, kvalitu, čerstvost, opracování i naporcování masa," prohlásil s tím, že 65 procent veškerého sortimentu, který BILLA prodává, je českého původu.

Uvedení nové značky na trh doprovází reklamní kampaň v televizi, tisku a na internetu doplněná 150 bilboardy rozmístěnými po celé republice. BILLA ke komunikaci využije také vlastní letáky a promoakce přímo na prodejnách včetně ochutnávek. Speciálně pro tuto řadu produktů spustila od zítřka také internetové stránky www.vocilka.cz.

Vocílka je pátou privátní značkou řetězce BILLA a vznikla speciálně pro český trh. Mezi tyto značky patří dále Naše Bio s aktuálně 150 artikly v bio kvalitě převážně od českých výrobců. Naše Bio jogurt bílý 3% se dokonce stal vítězem soutěže Česká biopotravina roku 2010 v kategorii mléko a mléčné výrobky. Vlastními značkami BILLY jsou dále Chef Menu s hotovými jídly, Clever s nabídkou kvalitních výrobků za nejnižší ceny a kosmetika My.

Společnost BILLA v současné době zaměstnává téměř 6200 pracovníků a je řetězcem s jednou z nejhustších sítí prodejen v České republice.

(tz)


Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3