INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Vocilka_plakat_A1_keySpolečnost BILLA uvedla v dubnu na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka najdou zákazníci v prodejnách tohoto řetězce hovězí, vepřové a kuřecí maso a také řadu speciálních uzenin. U takto označeného masa BILLA garantuje, že pochází výhradně z českých chovů, je maximálně čerstvé a pečlivě kontrolované od porážky, přes opracování až po porcování. Značka byla vyvinuta speciálně pro český trh a české zákazníky. BILLA jejím zavedením pokračuje v politice aktivní podpory místních zemědělců. Dlouhodobě jim pomáhá také prostřednictvím svých dalších projektů, jako je spolupráce s Agrární komorou ČR a prodej produktů českých farmářů v prodejnách BILLY na celostátní i regionální úrovni.

„Podpořit české zemědělce pro nás znamená prodávat jejich produkty, a to přesně děláme," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „Zároveň je nutné vyzdvihnout mimořádnou kvalitu českých chovů, které se nikdy nepotýkaly s žádnými závažnějšími skandály ani potížemi," dodal.

Z etiket masa s logem Vocílka zákazníci získají detailní informace. U hovězího masa jde například o všechny údaje o zvířeti od věku a původu až po místo porážky. Uzeniny Vocílka, mezi kterými jsou různé druhy šunky, salámů a také například Vídeňské minipárečky, dodávají čeští zpracovatelé. Všechny jsou vyrobeny podle místních tradičních receptur a navíc neobsahují laktózu a jsou přirozeně bezlepkové. Značku Vocílka BILLA vyvinula ve spolupráci se zákazníky.

Vocílka je naše značka a my jsme tak převzali zodpovědnost za maso od jeho porážky až po prodej," uvedl Jaroslaw Szczypka. „Jsme jediný obchodní řetězec, který prodává maso s garancí českého původu. A k tomu navíc také díky setrvalé přítomnosti našich pracovníků přímo v masokombinátu ručíme za stoprocentní kontrolu, kvalitu, čerstvost, opracování i naporcování masa," prohlásil s tím, že 65 procent veškerého sortimentu, který BILLA prodává, je českého původu.

Uvedení nové značky na trh doprovází reklamní kampaň v televizi, tisku a na internetu doplněná 150 bilboardy rozmístěnými po celé republice. BILLA ke komunikaci využije také vlastní letáky a promoakce přímo na prodejnách včetně ochutnávek. Speciálně pro tuto řadu produktů spustila od zítřka také internetové stránky www.vocilka.cz.

Vocílka je pátou privátní značkou řetězce BILLA a vznikla speciálně pro český trh. Mezi tyto značky patří dále Naše Bio s aktuálně 150 artikly v bio kvalitě převážně od českých výrobců. Naše Bio jogurt bílý 3% se dokonce stal vítězem soutěže Česká biopotravina roku 2010 v kategorii mléko a mléčné výrobky. Vlastními značkami BILLY jsou dále Chef Menu s hotovými jídly, Clever s nabídkou kvalitních výrobků za nejnižší ceny a kosmetika My.

Společnost BILLA v současné době zaměstnává téměř 6200 pracovníků a je řetězcem s jednou z nejhustších sítí prodejen v České republice.

(tz)


Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3