INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

ERPilustrPotřeby účetních firem jsou odlišné od běžných firemních zákazníků. Vyžadují hlavně rychlost zavedení změn a okamžitou reakci na změny v legislativě. Kupříkladu tuzemský výrobce ERP systémů PREMIER system při vývoji pracuje s mnoha informačními a účetními programy, proto má podle zástupců společnosti široké možnosti srovnání, což se projevuje hlavně na komfortnosti jeho softwaru. Mezi další silné stránky, které byly zjištěny napříč klientelou i vlastními zaměstnanci při rozsáhlém průzkumu, patří zkušenosti a velkou výhodou je pro účetní kontinuálnost období. Jiné systémy práci s již uzavřenými účetními obdobími znesnadňují.

 

Zvláštní požadavky mají firmy specializované na účetnictví. Z pohledu středně velké účetní firmy, která spravuje účetnictví desítkám firemních zákazníků i živnostníků, je napříč trhem velmi dobrá zkušenost s ERP systémem PREMIER. Každý vyžaduje po čase změnu. I ty nejrozšířenější účetní programy vyžadují vhodnou alternativu, když nastane čas. „U ERP systému je klíčové intuitivní ovládání, logická provázanost jednotlivých funkcí a modulů a také rychlost implementace,“ míní Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system (www.premier.cz) s tím, že opravy dokladů kdykoliv, integrovaná DE a PU v jednom, libovolný přechod, příjemné ovládání, použití pro neziskové i příspěvkové organizace – to jsou jen některé z funkcí, které významně usnadňují práci, a kterými se může ERP pyšnit.

 

Pro účetní firmu nabízí oproti konkurenci řadu výhod. Důvodem je, že samotní programátoři softwaru PREMIER mají zkušenosti a znalosti z oboru práce v oboru účetnictví, zkrátka že ví, jaké problémy účetní při své každodenní práci řeší. To se pozitivně odráží v každé jednotlivé funkci programu.

 

Přechod na jiný systém může být nezvyk

 

Jako při každé změně, i při přechodu na systém PREMIER mohou být zaměstnanci ze začátku k novince skeptičtí. Jakmile si ale zvyknou na odlišný vizuální styl uživatelského prostředí a začnou objevovat nové funkce, sami zjistí, jak moc jim systém zpříjemňuje práci.

 

„Technici navíc zvládnou implementaci v extrémně krátkém termínu. Ocenění mezi účetními firmami si našlo zejména přehlednou správu účetních jednotek, přímé vstupy do datových schránek a především velmi rychlé pořizování dokladů,“ doplňuje Jiří Sonek.

 

I když mohou být počáteční náklady na pořízení ERP systému PREMIER vyšší, než u konkurenčních známějších programů, investice se vyplácí. „Podle mnohých není na trhu lepší varianta účetního software pro živnostníky a malé účetní firmy. V praxi se nejvíce zamlouvá skvělá kontrola mezi evidencí faktur a zaúčtováním a řešení záloh a daňových dokladů k platbě,“ říká ze zkušenosti Sonek.

 

Účetní systém napříč roky provází dynamický vývoj a neustálá modernizace. Pravidelné a bezproblémové aktualizace, rychlé zapracování legislativních úprav, nové funkce a moduly nebo podpora moderních zařízení – to vše je pro účetní při každodenní práci se systémem přesvědčivé pro volbu ERP PREMIER.

 

Co chtějí účetní po systému

 

Tradiční český výrobce podnikových informačních systémů PREMIER system, zjišťoval mezi svými zákazníky z řad účetních firem, jaké nároky mají na svůj podnikový software. Od běžného firemního zákazníka se jejich potřeby značně liší. Upřednostňují mimo jiné snadnou zpětnou editaci dat, práci se systémem i mimo aktuální účetní období, outsourcing služeb a odborné znalosti programátorů na straně výrobce systému.

 

Z průzkumu mezi zákazníky z této oblasti vyplynulo 5 nejčastějších požadavků.

 

1) Rychlost implementace systému

 

2) Odborná komunikace s programátory dodavatele

 

3) Možnosti outsourcingu

 

4) Snadná editace údajů a práce s více účetními obdobími najednou

 

5) Rychlost zapracování legislativních změn a update systému

 

 

 

Více informací naleznete na www.premier.cz 

 

O společnosti PREMIER system

 

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

 

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3