INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
LG_truck_vizualizaceSpolečnost LG Electronics CZ (LG), která je světovým lídrem a inovátorem ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích, informačních technologiích, mobilních komunikacích a v klimatizacích, se stala generálním partnerem filmu Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. LG tak rozjíždí svoji jarní kampaň s televizory.

LG jako technologický inovátor v oblasti televizní zábavy se v letošním roce stal pro Českou republiku a Slovensko generálním partnerem nejnovějšího pokračování úspěšné série Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. Snímek divákům znovu představuje zábavu, dobrodružnou atmosféru a humor, které byly hlavním důvodem obrovského úspěchu celé série - to vše navíc tentokráte v systému Disney Digital 3D. Film Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna uvede společnost FALCON a.s. 19. května 2011 s českým dabingem nebo v původním znění s titulky. Ve 3D pouze s dabingem. V rámci tohoto partnerství bude LG promítat trailer i na svých televizorech umístěných v elektro prodejnách.

„Divize Domácí zábava LG se rozhodla podpořit film, očekávaný hit letošního jara, ve 2D i ve 3D formátu s cílem poukázat na to, že patříme mezi lídry v oblasti vývoje 3D technologií, zejména pak nové generace 3D s označením LG CINEMA 3DTM TV," sdělil Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

V dubnu 2011 představilo LG nové televizory, které používají nejmodernější technologii pro zobrazení 3D, označovanou jakoLG CinemaTM 3D TV. Jedná se o nové 3D, která používá stejnou technologii jako nejmodernější digitální kina. Proto zákazníci, kteří si koupí LG CINEMA 3DTM TV, budou moci využít LG brýle, které dostali k televizi, také v kině. Tatáž technologie se objeví i u LG monitorů řady D42, ke kterým se budou distribuovat stejné brýle. Znamená to tedy, že koupí-li si zákazník LG CINEMA 3DTM televizor, dostane brýle, které bude moct využít jak v kině při sledování 3D filmů, tak i pro sledování 3D na monitoru. Technologie LG CINEMA 3DTM TV má u zákazníků obrovský úspěch. O tom svědčí i fakt, že během jednoho měsíce zaregistrovalo LG zvýšené množství objednávek o 3D modely televizorů.

„Jarní kampaň bude tvořit kinoreklama v síti českých multiplexů Cinestar, na Slovensku v kinech Palace Cinemas a Cinemax, včetně brandingu prostor a prezentace LG produktů ve foyer. Propagaci v kinech doplní soutěže o LG produkty ve fanouškovské skupině LG na sociální síti Facebook a hokejové HC Sparta Praha," dodal Martin Malý. Současně s tím společnost LG vyrazí v Česku i na Slovensku na své roadshow mezi obchodní partnery obrandovaným kamionem, ve kterém bude detailně informovat prodejce a management elektroprodejen o nových produktech s technologií LG CINEMA 3DTM TV. Nákup médií zajišťuje mediální agentura Mindshare, přípravu roadshow kompletně zastřešuje BTL agentura Fox Hunter.

(tz)

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE