INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost dm drogerie markt s.r.o. se u privátních značek vždy snažila o to, poskytnout svým zákazníkům nejvyšší možnou kvalitu za velmi příznivou cenu. Důkazem toho je vítězství dm privátní značky Sundance opalovacího mléka OF 20, 200 ml v časopise dTest.

V červnu 2011 v testu opalovacích prostředků časopisu dTest zvítězil výrobek privátní značky dm Sundance mléko na opalování OF 20 200 ml a získal tak oprávnění používat značku kvality Vítěz testu.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST je neziskovou organizací, která se zabývá testováním výrobků a služeb na základě nezávislých testů, právy spotřebitelů apod. Testu se zúčastnilo 18 opalovacích přípravků různých cenových kategorií. Časopis dTest se zaměřil na opalovací přípravky pro dospělé a z nabídky vybral přípravky střední ochrany, což jsou přípravky vhodné pro průměrné české léto.

U všech přípravků byla nejvíce hodnocena UVA a UVB ochrana, které tvořily 60 % celkového hodnocení. 15 % se pak podílela kosmetická kvalita výrobku. Další faktory, jako jsou například pokyny k používání, hydratace, deklarace či odběr z obalu se podílely již v podstatně menší míře. Cena produktu nehrála roli.

Ukázalo se, že drahé přípravky z lékárny nejsou zárukou toho, že se jedná o výrobky kvalitnější než z jiné prodejny. Produkt Sundance mléko na opalování OF 20, 200 ml má i přes svou nízkou cenu nyní oprávnění používat značku kvality Vítěz testu.

Pro dm je tento výsledek v testu úspěchem a velkou motivací poskytovat zákazníkům i nadále ty nejkvalitnější produkty, pro zákazníky zase jistota, že v dm nakoupí opravdu kvalitní výrobky, ušetří a nemusí se přitom bát o své zdraví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3