INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Finanční škrty a ekonomická krize trápí podnikatele už třetím rokem a možná se časem dotkne také poslanců a senátorů. Jednou z prvních položek, kterou podnikatelé v krizi snižovali, bylo nájemné za kancelářské prostory. Řada těch, kteří nepotřebují svoji kancelář každý den, se naučila využívat flexibilní kanceláře. Tedy prostory, které si lze pronajmout pouze na několik hodin nebo dní měsíčně.
Poslanci nemusí platit paušály za kanceláře dosahující až 30 000 korun měsíčně.

Při hledání úspor, mohou využít systému flexibilních kanceláří. Ty jim umožní uspořit více než 50 % nákladů na pronájem a to při zachování kvalitního kancelářského zázemí.
Za flexi kanceláře není potřeba platit vysoký měsíční paušál, ale jen za ty dny, kdy klient prostory skutečně využívá. „Ekonomický pokles minulých let se podepsal na výrazném růstu poptávky po flexi kancelářích. Mezi jejich klíčové výhody patří nízké nájemné, moderní vybavení a výborná dostupnost v centrech měst. Vzhledem k tomu, že ekonomika příliš neporoste, očekáváme rostoucí zájem i v následujících letech,“ říká Aleš Fritz ze společnosti Office House.
Před nástupem ekonomické krize byly flexi kanceláře okrajovou záležitostí – podnikatelé neměli takovou potřebu šetřit. Od roku 2009 však zájem o levnější a pohodlná řešení narůstá o desítky procent ročně. Nejvýznamnějším důvodem je cena. „Za 8 tisíc korun měsíčně nabízíme klientům na jeden den v týdnu kanceláře v centru Prahy. V ostatních krajských městech lze dosáhnout ještě výhodnějších cen. Za tuto částku získá kdokoli, včetně poslanců a senátorů, plně vybavenou kancelář s možností využívat zasedací místnost vybavenou promítací technikou. V ceně je zahrnuto celodenní využívání 5 dní v měsíci a podpora osobní asistentky řešící drobné administrativní práce jako vyřizování pošty nebo kopírování,“ říká Aleš Fritz ze společnosti Office House. Pokud by klient využíval služeb dlouhodobě, dosáhne dalšího snížení nájemného. Ani při dlouhodobém každodenním pronájmu by kancelář v centru Prahy nepřišla dráž než na 15 tisíc korun.


Co klient získá za 8 000 korun měsíčně nebo méně:
•    Jedno až třímístnou kancelář nejvyšší třídy A v centru Prahy na jeden den v týdnu. Kanceláře v ostatních městech jsou výrazně levnější.
•    Přístup do zasedacích místností vybavených promítací a další kancelářskou technikou. Samozřejmostí je možnost občerstvení a další asistentské služby
•    Parkování místo
•    Služby osobní asistentky
•   
Co klient získá za 15 000 korun měsíčně nebo méně:
•    Jedno až třímístnou kancelář nejvyšší třídy A v centru Prahy na každý den. Kanceláře v ostatních městech jsou výrazně levnější.
•    Přístup do zasedacích místností vybavených promítací a další kancelářskou technikou. Samozřejmostí je možnost občerstvení a další asistentské služby
•    Parkování místo
•    Služby osobní asistentky

Co klient získá za 30 000 korun měsíčně:
•    Kancelář k dispozici 24 hodin denně na prestižní adrese v centru Prahy
•    Parkování v podzemních garážích v kancelářské budově
•    Plně vybavená kancelář včetně počítače, tiskárny, pevné telefonní linky
•    Služby osobní asistentky zajišťující navíc veškeré kancelářské práce včetně rezervace letenek, hotelů, přepis dokumentů

___________________________________________________________________________
OFFICE HOUSE s.r.o.
Společnost je největším a nejdéle působícím subjektem v České republice a na Slovensku, který se specializuje na poskytování reprezentativních obchodních adres. Svá business centra, v nichž umisťuje sídla firem, zajišťuje administrativní služby a pronajímá zasedací místnosti, provozuje na 17 místech v 8 městech České republiky a Slovenska. V roce 2009 začala společnost nabízet novou službu, pronájem tzv. FLEXI kanceláří. Jde o kompletně vybavené kanceláře s veškerým administrativním a technickým outsourcingem. FLEXI kanceláře jsou určené především k flexibilním pronájmům, OFFICE HOUSE nabízí možnost pronájmu už od jedné hodiny.
Společnost OFFICE HOUSE s.r.o. nabízí služby pod svým jménem od ledna 2004, kdy se projekt oddělil z firmy Společnosti Online s.r.o. - největšího domácího prodejce ready-made společností neboli firem na prodej. Tyto společnosti jsou zapsány do obchodního rejstříku, nikdy nepodnikaly a jsou připraveny k okamžitému odprodeji koncovému zákazníkovi.

Slovo ke dni

  • Proč skončili živnostníci?

    Loni ukončilo činnost 1300 nejmenších podnikatelů. Asi není žádným překvapením, že řada z nich si spočítala, že ve stále těžších ekonomických podmínkách se prostě neuživí a „zavřeli krám“. Ale je tu ještě jeden významný faktor. Jen v mém okolí se rozhodly dvě osoby samostatně výdělečně činné zrušit živnostenský list z administrativních důvodů. Nechtěly si totiž otevřít datovou schránku, která je od nového roku 2023 k podnikání nutná. Pro někoho jen obvyklá operativa, pro jiného však další „papírování“ a možná až nepříjemný dohled státu. Uvidíme, zda je úbytek živnostníků jen mimořádný jev, který se v příštích letech nebude opakovat, nebo byl nastoupen nový dlouhodobý trend. Ti, co zůstali, brzy zjistí, že se vlastně nic podstatného nestalo, nebo naopak se s datovými schránkami nesžijí. Podle mého názoru převáží první skupina. Každá...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2023

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3