INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Lepší cena pojištění a z něj plynoucí finanční úspora není jedinou motivací přechodu k jiné pojišťovně. Více než pětina potenciálních klientů od své nově vyhlédnuté pojišťovny očekává také pomoc s přechodem k ní. DIRECT Pojišťovna takovou pomoc dlouhodobě nabízí všem svým novým klientům.

„Z průzkumu realizovaného pro DIRECT Pojišťovnu vyplývá, že přesně polovina dotázaných by byla ochotna změnit poskytovatele povinného ručení, pokud by jim jiná pojišťovna nabídla lepší cenu. 21 % dotázaných řidičů však tuto vůli ke změně podmiňuje tím, že mu nově vybraná pojišťovna pomůže s procesem přechodu k novému pojistiteli. To je pro nás jasným signálem, že naše pomoc, kterou v tomto ohledu novým klientům již dlouhodobě poskytujeme, je krokem správným směrem," uvedl Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

I když se svou stávající pojišťovnou nejsou spokojeni, mnoho řidičů se změnou stále váhá. Často je totiž odradí pomyšlení na složitý administrativní proces, který by je v takovém případě čekal. DIRECT Pojišťovna proto na svých internetových stránkách nabízí aplikaci, která klientům usnadňuje přechod od stávajícího pojistitele k ní. Aplikace uživatele upozorní na zákonné podmínky výpovědi smlouvy, případně tento dokument přímo pomůže vytvořit. Následné sjednání nové pojistné smlouvy elektronicky nebo přes telefon zabere jen několik minut.

Nakolik je taková pomoc pro potenciální nové klienty důležitá potvrzuje i průzkum, který pro DIRECT Pojišťovnu provedla společnost IBRS. 29 % dotázaných odpovědělo, že by poskytovatele povinného ručení změnilo, kdyby jim jiná pojišťovna nabídla výrazně lepší cenu. Dalších 21 % však od své nové pojišťovny kromě lepší ceny očekává také pomoc se změnou pojistitele.

Pokud jde o výši ušetřené částky, která by dotázané přiměla změnit dosavadní pojišťovnu, nejvíce dotázaných (27 %) ve výzkumu uvádělo úsporu alespoň 30 % výše jejich stávajícího pojistného. Čtvrtinu pojistného by chtělo ušetřit dalších 22 % dotázaných. Třetí nejčastější odpovědí (20 % respondentů) byla úspora 35 %. Pouze 18 % dotázaných uvedlo, že ke změně pojišťovny by je přiměla teprve úspora vyšší než 40 % dosavadní částky pojistného. Průměrná roční úspora, které klienti dosáhnou přechodem k DIRECT Pojišťovně, je přitom ve srovnání s průměrnou úsporou při změně pojistitele na trhu o celých 64 % vyšší.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3