INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

O Bratislavskou městskou kartu, která spojuje běžné výhody městských karet, mimo jiné kupon na MHD, slevy v městských organizacích, průkaz do knihovny apod., s platební kartou, už od 15. ledna 2011 projevilo zájem téměř 13 000 občanů Bratislavy. Kladný přístup k Bratislavské městské kartě je zřejmý i ze strany slovenských bank.

Do projektu totiž od 1. března 2011 vstoupila čtvrtá banka – VOLKSBANK Slovensko. Ostatní partnerské banky nabízejí svým klientům v rámci Bratislavské městské karty další výhody. Podobný projekt jako je Bratislavská městská karta, která slouží rovněž jako platební karta s možností využití bezkontaktní technologie MasterCard PayPass, funguje v rámci regionu střední a východní Evropy pouze v Polsku.

Bratislavská městská karta, která jedinečným způsobem kombinuje několik funkcí najednou (jízdenka v MHD, získaní slev do ZOO, městských galerií, městských muzeí, u komerčních partnerů nebo průkazka do knihovny atd.) včetně té platební, u obyvatel Bratislavy boduje. Ti si již zažádali celkem o 12 977 karet u 3 partnerských bank (OTP Banka, VÚB, UniCredit Bank Slovensko), které jsou do tohoto projektu od počátku zapojeny, včetně Dopravního podniku. Z uvedeného počtu držitelů Bratislavské městské karty si dopravní funkci aktivovalo 2 690 občanů. Za období jednoho a půl měsíce fungování Bratislavské městské karty je to tedy velmi pozitivní vývoj, který předčil očekávání Magistrátu.

I na straně slovenských bank se projekt úspěšně rozvíjí. Banky se snaží svým klientům v rámci Bratislavské městské karty přinášet nadstandardní benefity. Od 1. 3. 2011 začala vydávat Bratislavskou městskou kartu i VOLKSBANK Slovensko, která se tak stala čtvrtou partnerskou bankou.

„Bratislavská městská karta, vydávaná od 1. března 2011, je pro VOLKSBANK Slovensko a její klienty dalším rozšířením portfolia multifunkčních platebních nástrojů s bezkontaktní technologií. Pro naše klienty není tento rychlý a pohodlný způsob placení novinkou, jelikož banka začala využívat tuto technologii jako první na Slovensku už v roce 2008. Bratislavská městská karta má však i další rozměr: jsme přesvědčeni, že u našich klientů – Bratislavanů přispěje k budování loajality a hrdosti na svoje město. A naší bance je ctí nabízet tento výjimečný produkt ve svých pobočkách,“ říká Jana Lukáčová, vedoucí útvaru marketingu a komunikace VOLKSBANK Slovensko.

„UniCredit Bank jako první na Slovensku uvedla předplacenou a zároveň dobíjitelnou kartu v Bratislavě. Jedná se o Bratislavskou městskou kartu bez založení účtu s multifunkčním využitím. Je to karta, kterou si klient dobíjí podle toho, kolik plánuje utratit. Tuto možnost nabízí pouze UniCredit Bank a Bratislavané o ni aktivně žádají,“ zdůraznila Monika Kohútová, členka představenstva a ředitelka Divize retailového bankovnictví. „Tato inovační technologie v bankovnictví znamená, že klient může mít svoje prostředky pod naprostou kontrolou. Kartu si může klient pravidelně dobíjet určitým kreditem podle vlastního uvážení,“ dodala Kohútová.

„K jednomu účtu je ve VÚB bance možno vydat i několik Bratislavských městských karet. Má-li například u nás účet jeden z manželů, může k němu získat i kartu pro svého partnera a děti ve věku od 10 let,“ uvedl Adrián Ševčík, člen představenstva a vrchní ředitel úseku retailového bankovnictví VÚB banky.

„OTP Banka Slovensko, a.s. jako jediná nabízí Bratislavanům kromě standardní Bratislavské městské karty i BMK s licencí EURO < 26 pro děti a mládež od 10 do 24 let, která svým držitelům nabízí ještě více výhod a bonusů. Držitel karty s licencí EURO < 26 má licenci během prvního roku bezplatně. OTP Banka vydává Bratislavskou městskou kartu k běžným účtům na celou dobu platnosti – 3 roky – bezplatně,“ sdělila Tatiana Jonáková, PR manažerka a mluvčí OTP Banky Slovensko, a.s.

Díky spolupráci se společností MasterCard plní Bratislavská městská karta i funkce běžné platební karty včetně použití při mezinárodním platebním styku. Významný benefit představuje především možnost využívání bezkontaktní technologie MasterCard PayPass, která je do této karty zabudována. Tato unikátní platební technologie umožňuje provádět platební transakce rychleji, pohodlněji a sofistikovanějším způsobem oproti standardnímu placení kartou. Bezkontaktní technologie MasterCard PayPass funguje již v 36 zemích světa, ve kterých můžete pomocí PayPass zaplatit u 276 000 obchodníků. Takováto multifunkčnost není ve střední a východní Evropě ojedinělá. S podobnými projekty se setkáme kromě Slovenska také v Polsku. V ostatních regionech světa jsou městské karty postupně úspěšně rozšiřovány.

„Městské karty slouží lidem především k ulehčení a zkvalitnění jejich každodenního života. Možnost využití platební funkce včetně bezkontaktní technologie MasterCard PayPass představuje pro uživatelé komfortnější a rychlejší cestu, jak své finanční prostředky využít pro běžné účely ve spojitosti s ostatními benefity karty. Tomu nasvědčuje i počet vydaných PayPass nosičů, kterých je na světě již 88 milionů a využívají se pro různé účely, např. pro platby u obchodníků, nebo v oblasti sociálních služeb,“ uvádí Chris Kangas, Senior Business Leader, Product Management, MasterCard Europe.

„Společnost First Data je partnerem projektu Bratislavské městské karty od samého začátku a v této spolupráci plánujeme pokračovat i nadále, zejména formou rozvoje produktu a s ním souvisejících služeb. Projekt Bratislavské městské karty je prvním typem spolupráce, kde First Data působí v roli plnohodnotného partnera projektu a nikoli jen jako technologický dodavatel bankám,“  uvedl Juraj Tomanka, Managing Director, First Data CEE.

 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3