INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

1 kopie kopieRádi vídáme jen to dobré. Občas přehlížíme ale smutné věci kolem nás, tedy násilí, týrání, ztrátu rodičů, lásky, zázemí k životu i radost z něj. ROSSMANN spol. s r.o., společnost silné značky z oboru drogerie a parfumerie, naopak protiklady života vnímá velmi ostře.

Linie společenské odpovědnosti a charitativní pomoci je v této firmě zakořeněná a příkladná. Každý rok vydává na pomoc dětem, které to potřebují, nemalé finanční prostředky. Za pár dnů odstartuje ve spolupráci s Nadací Naše dítě osmý ročník charitativní kampaně Dejme úsměv dětem v rámci aktivit ROSSMANN pomáhá. Manažerky komunikace Mgr. Olgy Stanley jsem se zeptala:

Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN je proslulá svým citlivým vnímáním života dětí a pomáhá, jak jen to jde. Proč jste zvolili zrovna tuto cestu?

V našem managementu vždy působili lidé, kteří se snažili chovat i jako odpovědní rodiče. K dětem máme vztah a příkoří se nás velmi dotýká. Navíc mnohé z našeho sortimentu patří právě dětem a ženy v roli maminek tvoří velkou část naší zákaznické obce. O to je naše vazba silnější a emotivnější. A co je velmi podstatné, zakladatel našeho řetězce, pan Dirk Roβmann, má ke společenské odpovědnosti velmi blízko, na trhu je v Německu již 45 let, a její principy zavedl už dávno do každodenní praxe.

V týdnu od 11. do 15. září 2017 se uskuteční již 8. ročník vaší sbírky, i letos jste se rozhodli věnovat nejméně pět milionů korun právě dětem. Jak je získáte?

Je to velmi jednoduché. Zapojit se může každý z našich zákazníků. Stačí, když v uvedených dnech zakoupí v našich drogeriích zboží označené logem kampaně Dejme úsměv dětem. Tržby za toto období věnujeme prostřednictvím zmíněné nadace vybraným azylovým domům, dětem z Klokánků, na výcvik asistenčních psů, na obnovu babyboxu a na řešení situace podle individuálních žádostí sociálně slabých rodin s hendikepovanými dětmi. Věřím, že i letos přispějeme k tomu, aby se měly u nás děti lépe a ty se složitým životním osudem se mohly více usmívat. Ostatně během sedmi předchozích ročníků jsme již věnovali přes 41 milionů korun na podobné aktivity a moc nás to těší.

Letošní ročník ale prošel určitými změ­nami...

To je pravda. Kampaň byla přejmenována na Dejme úsměv dětem a získala i nové logo, které je svou červeno-bílou kombinací laděno do korporátních barev společnosti ROSSMANN. Tvářemi a zároveň ambasadory celé kampaně však zůstávají Alice Bendová a Dominik Hašek, kteří jsou jejími dlouholetými partnery.

Kam tedy finanční prostředky poputují?

Především do azylových domů pro matky s dětmi. Bude jich deset z celé České republiky a každý získá 200 000 korun na konkrétní vzdělávací program nebo na volnočasové aktivity dětí, videotrénink pro nácvik komunikace mezi matkou a dítětem, kurz finanční gramotnosti, kurz vaření, výchovné poradenství s psychoterapií apod. Peníze věnujeme také na pokrytí letních ozdravných pobytů v roce 2018 pro 160 dětí umístěných v Klokáncích. Na 300 000 korun půjde na obnovu babyboxu v nemocnici Tomáše Bati ve Zlíně. Rovněž bude uhrazen výcvik tří asistenčních pejsků pro hendikepované děti. Zbylé finanční prostředky se použijí na pokrytí žádostí došlých do Nadace Naše dítě od sociálně slabých rodin, které pečují o postižené děti.

S Nadací Naše dítě spolupracujete od začátku?

Ano, už osm let a je to velmi pěkný vztah. Za tuto dobu jsme se pokusili udělat život šťastnější mnoha dětem. Posláním nadace je pomoc týraným, zneužívaným, zanedbávaným, hendikepovaným a jinak ohroženým holčičkám a chlapcům, jež se ocitli v těžké životní situaci. Prostřednictvím nadace vybrané finanční prostředky rozdělujeme tam, kde jsou nejvíce třeba, a tam pomáhají. A to nás naplňuje.

za rozhovor poděkovala Eva Brixi

Z nedávné tiskové konference (zleva): Táňa – trenérka psů z organizace Helppes,
Olga Stanley – manažerka komunikace ROSSMANN, Alena Bukvová – ředitelka nákupu ROSSMANN, Dominik Hašek – ambasador kampaně, Zuzana Baudyšová – ředitelka Nadace Naše dítě, Vladimír Mikel – jednatel společnosti ROSSMANN, Ivana Dvořáková – specialistka komunikace ROSSMANN, Marcela Syrovátková – vedoucí marketingu ROSSMANN, Václava Svobodová – specialistka komunikace ROSSMANN, Sámer Issa – zpěvák, Jitka Sedláčková – herečka, Zuzana Daušová – ředitelka organizace Helppes

 

Slovo ke dni

  • Plecháček s kontakty

    Nedávno počastovala ČSOB novináře plechovým smaltovaným hrnkem s kresbami zachycujícími členy managementu včetně kontaktů na ně. Byl to dobrý nápad. Hrnek je tím předmětem, který vás provází stále, ať už z něj pijete nebo v něm máte tužky nastřádané během let. Hrnek je stále po ruce. I on může sloužit nejen jako nosič nápoje, ale jako nosič informace. A jak známo, nápoj a informace se stále hodí, ba co víc, svět nápojů a informací se tak nějak prolínají a doplňují. Tok jednoho svádí druhého. Jinými slovy a bez okolků: byl to dobrý nápad. Hrneček stojí na stole a nikam, na rozdíl od vizitky, nezapadne. A smalt je technologie, k níž se lidstvo opět vrací. Nesmaže ho slunce ani voda, myčka ani rez časů budoucích.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE