INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Drtivá většina českých zákazníků si pečlivě rozmýšlí, do jaké fronty se v obchodech zařadí, jak potvrdil průzkum společnosti MasterCard, který realizovala agentura INCOMA GfK na konci loňského roku. Celých 62 % dotázaných si frontu vybírá podle obsahu nákupních košíků ve frontě před nimi, 21 % si zvolí tu frontu, kde stojí nejméně lidí, a 9 % lidí hledá nejzručnější či nejrychlejší pokladní.

Podle čeho vybíráme fronty v obchodech?

Graf níže jasně ukazuje, podle čeho si nakupující vybírají, do jaké fronty se v obchodě postaví. Na prvním místě rozhoduje obsah košíků, na druhém místě je počet lidí ve frontě a na třetím je výběr té nejrychlejší pokladní.

Urychlení odbavení u pokladen

Na otázku, jak by respondenti urychlili obsluhu u pokladen, lidé nejčastěji uváděli , že by měl být větší počet otevřených pokladen (45 %). Jako druhou možnost volili zvýšení počtu expresních pokladen pro malé nákupy (23 %). Další urychlení odbavení u pokladen vidí lidé v samoobslužných pokladnách (17 %) a v placení kartou (14 %). „Více otevřených pokladen nebo zavedení express pokladen by sice obsluhu urychlilo, nicméně daleko ekonomičtější a stejně efektivní je využívání nových technologií, jako jsou například bezkontaktní platby PayPass. Transakce pomocí technologie PayPass trvá méně než pět sekund a už se rozšířila do několika tisícovek českých obchodů," říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Hodnoťte obchodníky v ocenění MasterCard Obchodník roku

Každý, kdo má svůj oblíbený obchod, může podpořit daného obchodníka a dát mu svůj hlas v soutěži MasterCard Obchodník roku v kategorii GE Money Bank Cena veřejnosti. Veřejnost může hlasovat pomocí internetu a SMS do 27. ledna 2013. Více na www.obchodnik-roku.cz

Průzkum byl proveden výzkumnou společností INCOMA GfK v listopadu a prosinci 2012 na vzorku 1000 respondentů internetové populace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3