INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

chr 4 0t02AUTO se díky novému směřování oblasti nákupu New Procurement ponesou v budoucnu ve znamení udržitelného rozvoje a cirkulární ekonomiky. Nový přístup je v souladu se strategií Next Level – ŠKODA Strategy 2030.

ŠKODA AUTO nově orientuje svou oblast nákupu. Kritéria udržitelného rozvoje budou v budoucnu hrát při nákupu materiálů a komponentů rozhodující roli. Podle principu cirkulární ekonomiky klade automobilka ještě větší důraz na recyklované a recyklovatelné suroviny, a vychází tak vstříc i potřebám a očekáváním svých zákazníků.

Karsten Schnake, člen představenstva za oblast nákupu ŠKODA AUTO vysvětluje: „Jako největší soukromá společnost v České republice a jako zodpovědný korporátní občan chceme i v oblasti udržitelného rozvoje nastavovat laťku. Tuto ambici naplníme pouze tehdy, pokud i do řízení dodavatelského řetězce začleníme od prvopočátku důsledně a komplexně naše partnery. Právě zde se uplatní naše nové směřování oblasti nákupu New Procurement: S okamžitou platností budeme v nákupu věnovat daleko větší pozornost udržitelnému rozvoji a cirkulární ekonomice. Za tímto účelem budeme pracovat na nových obchodních modelech a také hledat nové partnery, například v oblasti startupů.“
V novém směřování nákupního procesu hraje nyní kromě faktorů kvality a efektivity nákladů klíčovou roli také cirkulární ekonomika. Komplexním zapojením svých dodavatelských partnerů a cíleným výběrem ekologicky šetrných, recyklovaných a recyklovatelných materiálů přispívá oblast nákupu k dosažení cílů udržitelného rozvoje společnosti ŠKODA AUTO. Cílem české automobilky je důsledná minimalizace dopadů podnikatelské činnosti na životní prostředí. Podnik za tímto účelem stanovil v rámci své strategie Next Level – ŠKODA Strategy 2030 konkrétní cíle. Automobilka tak zapojí své dodavatelské partnery komplexně do celého procesního řetězce a podpoří je i při vývoji inovativních řešení. Jejich možné uplatnění ve výrobním procesu je následně ověřováno oblastmi vývoje, designu, kvality nebo prodeje.
Konkrétním příkladem takového inovativního přístupu je například použití organických surovin a přírodních materiálů, jakož i biologických surovin ze zbytkových produktů ve výrobě. ŠKODA AUTO svým novým přístupem v oblasti nákupu reaguje také na proměňující se požadavky a očekávání svých zákazníků, pro které téma udržitelného rozvoje získává stále více na významu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Ochlazení z Bruselu

    Svět se dostal do bezprecedentní situace. Kdo by před rokem řekl, že Evropská unie bude firmám a lidem nakazovat, jak si mají zatopit. Kolik stupňů Celsia bude v pořádku, kolik ne a kdy si budou teplomilní hříšníci koledovat o trest. Vracíme se tak do časů direktivní ekonomiky, do dob, kdy strana a vláda nařizovala, co kdo smí a nesmí. V kapitalizmu přece měla místo nařízení a zákazů usměrňovat chování společnosti neviditelná ruka trhu. Jenže ani ta, jak se ukazuje, nezískala plnou důvěru vedení. Ano, zemního plynu, elektřiny i dalších energií se nebude dostávat, ale s jeho kritickým nedostatkem roste jejich cena. Kdo tedy bude moci příští zimu topit „pánu Bohu do oken“? Myslím si, že skoro nikdo. Omezovat se ve spotřebě a snižovat náklady se stane nutností, pokud mají firmy a domácnosti přežít krizové období. Tento ekonomický zákon...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Formulace zásad mediační dohody 10. srpen 2022

V předchozích příspěvcích jsme se seznámili s těmi fázemi mediace, ve kterých IP mediátor navozuje pocit vzájemné důvěry a pozitivního ovzduší pro mediační jednání, nastavuje základní pracovní a společenská pravidla, a také aktivně naslouchá stranám a pojmenovává předměty jednání. Strany konfliktu však nebyly zatím připraveny spolu efektivně komunikovat a vzájemně si na­slouchat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3