INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2022 01 27 09 49

Porota 37. ročníku Mezinárodního automobilového festivalu udělila cenu za nejkrásnější auto roku 2022 vozu DS 4.
Vůz je dílem studia DS Design Studio Paris a vyniká výjimečnými proporcemi a pozoruhodně působivým vzhledem, a to jak zvenčí, tak zevnitř.


Toto ocenění pro nejkrásnější auto roku je sedmou trofejí, kterou společnost DS Automobiles získala v posledních osmi ročnících Mezinárodního automobilového festivalu.

DS 4 je ztělesněním nové generace vozů DS Automobiles. DS 4 je elegantní a současně technologicky vyspělý a kombinuje charismatický design exteriéru s čistotou a elegancí designu interiéru, který se vyznačuje mnoha ručně vyrobenými prvky.

„Toto ocenění pro nejkrásnější auto roku je odměnou pro všechny, kdo se podíleli na vzniku modelu DS 4, a to zdaleka nejen v týmech DS Design Studio Paris. Než jsme vůbec nakreslili první tah tužkou, pracovali jsme dva roky s našimi inženýry na tvarování technické platformy. Jakmile jsme začali tvořit, měli jsme při vymýšlení nového konceptu mimořádný manévrovací prostor. Silueta, inspirovaná koncepčním vozem DS Aero Sport Lounge, který získal ocenění na loňském Mezinárodním automobilovém festivalu, je v segmentu jedinečná a nabízí dosud nevídané proporce. Linie je atletická, velmi propracovaná, vůz je kompaktní a sedí na obrovských kolech. Je jak aerodynamický a výkonný, tak charismatický.”

Thierry Metroz, šéfdesignér DS Automobiles

Mezinárodní automobilový festival, který byl založen v roce 2006, každoročně vyhlašuje Nejkrásnější auto roku a uděluje několik dalších cen.
Porotu Mezinárodního automobilového festivalu tvoří Jean-Michel Wilmotte (předseda poroty, architekt), Anne Asensio (Vice- místopředsedkyně poroty, viceprezidentka společnosti Dassault Systems odpovědná za design), Hermidas Atabeyki (ředitel společnosti D3 studio), Paul Belmondo (bývalý automobilový závodník, televizní poradce), Cyrille Duval (ředitel společnosti), Laurent Gardinier (majitel Maisons Taillevent), Etienne Gernelle (ředitel vydavatelství a předseda představenstva a generální ředitel společnosti Point), Olivier Josse (ředitel společnosti Alcyone Relations Publiques), Jacques Nicolet (předseda představenstva společnosti Everspeed), Patrick Pruniaux (předseda představenstva společnosti Girard-Perregaux), Isabelle Schlumberger (generální ředitelka pro obchod, marketing a rozvoj společnosti JCDecaux) a Ari Vatanen (bývalý jezdec rallye a bývalý poslanec Evropského parlamentu).

DS Automobiles získává na Mezinárodním automobilovém festivalu pravidelně ocenění:
DS 4: Nejkrásnější auto roku 2022
DS Aero Sport Lounge: Hlavní cena za nejkrásnější koncepční vůz roku 2021
DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300: Hlavní cena za reklamní film 2020
DS 3 Crossback: finalista soutěže Nejkrásnější auto roku 2019
Jean-Éric Vergne: Hlavní cena Festivalu 2019
DS 7 Crossback: Hlavní cena za nejkrásnější interiér 2018
ONLY YOU: Hlavní cena Créativ’Expérience 2017
DS Divine: Zvláštní cena porot 2015
Tým designérů DS 4
Ředitel: Thierry Metroz
Vedoucí designu exteriéru: Frédéric Soubirou
Designér: Thomas Duhamel
Vedoucí designu interiéru: Thomas Bouveret
Designéři: Sylvain Gaudichon, Tzu Han Chou
Vedoucí oddělení barev, materiálů a povrchových úprav: Sabine Pannetrat
Designér: Thomas Altet
Šéf ProLab: Nicolas Deluy
Designéři: Robert Nuboer a Cyril Veynante.

DS AUTOMOBILES
Značka DS, která vznikla v roce 2014, se opírá o výjimečný odkaz vozu DS z roku 1955. Jejím základním rysem je avantgardní duch a ambicí ztělesnit know-how francouzského luxusu v automobilovém odvětví.
Vozy DS jsou určeny pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření a milují nové technologie, snoubí se v nich elegance a špičkové technologie. Celosvětovou modelovou řadu značky DS tvoří modely DS 3 Crossback, DS 7 Crossback, DS 4 a DS 9.
Značka DS Automobiles, která je dvojnásobným šampionem Formule E z let 2019 a 2020 (pohár týmů a jezdců), stojí na špici elektrifikace, neboť nabízí všechny své modely v elektrifikované verzi. Pod Označením E-Tense nabízí jak 100% elektrické vozy, tak plug-in hybridy s výkonem až 360 koní a pohonem všech kol. Od roku 2024 budou všechny nové modely, které DS Automobiles přinese na trh, výhradně elektrifikované.
Pro náročné zákazníky vytvořila společnost DS Automobiles program exkluzivních prémiových služeb „ONLY YOU, l’expérience DS“ pro jedinečný zážitek z kontaktu se značkou DS.
Značka DS, která je přítomna ve 41 zemích, vytvořila a vyvinula exkluzivní prodejní síť, kterou tvoří po celém světě více než 400 showroomů DS Stores a DS Salons.
Novinky o DS France sledujte na www.DSautomobiles.fr @ DS_France a mezinárodní dění kolem značky DS na www.DSautomobiles.com @DS_Official  

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3