INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
Společnost Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech oznámila neauditované hospodářské výsledky za rok 2010. Tržby činily 44 miliard korun a zisk před zdaněním necelých 1,4 miliardy korun. Nižší obrat i tržby ve srovnání s rokem 2009 byly způsobeny poklesem výroby.

„Podařilo se nám udržet dobré finanční výsledky, přestože počet vyrobených vozů klesl o 11 procent Meziroční snížení objemu výroby je výsledkem velkých výkyvů v poptávce v uplynulých dvou letech, které byly způsobeny zejména šrotovným," řekl prezident společnosti Satoši Tačihara. „Analýzy trhu naznačují, že k růstu výroby bychom se mohli vrátit již v příštím roce."

TPCA loni vyrobila 295 712 vozů Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1. Malé městské vozy od Kolína se nejlépe prodávaly ve Francii (25 %), Itálii (16 %), Spojeném království (15 %), Holandsku (15 %) a Německu (10 %). V rámci segmentu A (malé vozy) se modelům z TPCA podařilo navýšit podíl na evropském trhu na 21 %. Pokračoval tak úspěch vozů na západoevropských trzích, které jsou pro automobilku klíčové. Registrace nových aut v segmentu malých vozů se přitom v Evropě v roce 2010 propadly o 22 %.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE