INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Magneti Marelli, jeden z nejvýznamnějších výrobců náhradních dílů v rámci OE a aftermarketu, se rozhodl za úzké spolupráce se svými partnery v rámci EU rozvíjet servisní koncept Magneti Marelli Check Star Networt. Tento projekt úspěšně funguje v několika zemích jako například Itálie, Polsko a Maďarsko.

Pro ČR a SR si Magneti Marelli zvolilo jako svého partnera společnost GENEI s.r.o. – generální importér autodílů. A to na základě dlouholeté plodné spolupráce mezi oběma firmami.

GENEI s.r.o. – generální importér autodílů působí na českém a potažmo slovenském aftermarketu již více než 20 let. Ve své nabídce má kompletní sortiment náhradních dílů na osobní a lehká užitková auta. Svou distribuční síť opírá výhradně o regionální distributory a prodejny náhradních dílů. Ty zásobuje nočním závozem na celém území ČR a SR. Právě znalosti těchto distributorů a jejich osobní skušenosti lokálních poměrů a místní servisní sítě bude jednou z výhod, na kterých chce GENEI postavit úzkou spolupráci se svými distributory při vyhledávání vhodných kandidátů – servisů pro členství v konceptu Magneti Marelli Check Star Networt. GENEI tímto projektem nemění svou dosavadní obchodní strategii. Tento projekt neznamená vstup a obchodní aktivity napřímo v servisech. Na tomto projektu bude GENEI velice úzce spolupracovat se svými regionálními distributormi. Dodavetelem do servisů zůstávají právě regionální partneři a distributoři firmy GENEI s.r.o.

Magneti Marelli Check Star Networt – servisní koncept jinak.

Na území ČR a SR je momentálne přibližne 17 aktivních „servisních konceptů". Jsou organizované distributorem náhradních dílů. Jejich cílem a snahou je přitahnout servis jako odběratele dílů k jeho dodavateli – importérovi. Řeší základní identifikaci servisu a nejběžnejší vybavení reklamním materiálem. Účast v síti zavazuje servis k plnění určitých nákupních limitů u distributora. Bohužel, tady koncepční činnost v mnohých případech končí. Takže dle názorů servisů, ze 17 servisních konceptů reálne fungují a zákazníkům něco přináší dva až tři.

Magneti Marelli Check Star Networt je servisní koncept, jehož cílem je přivést maloobchodního a fleetového zákazníka do servisu Magneti Marelli Check Star Networt.

Tato síť funguje v rámci EU tak, aby konkurovala síťi originálních značkových servisů a síťi specializovaných Bosch servisů. Zásadní fakt je, že tento koncept organizuje Magnetzi Marelli jako výrobce a dodavatel do OE. Nejedná se o projekt běžného distributora – importéra náhradních dílů v dané zemi, jak je to u servisních konceptů ostatních importérů. V tom spočívá zásadní rozdíl. Magneti Marelli Check Star Networt není nástrojem na zvyšování obratu v daném roce pro lokálního distributora. Je to koncepční práce s horizontem plánu rozvoje 3 až 7 let. Cílem je vytvořit prémiovou síť servisů, která svou odbornou znalostí a povědomím u běžných motoristů bude alternativním řešením vůči originálním servisům.

Jaké jsou podmínky vstupu do síte Magneti Marelli Check Star Networt?

Hledáme zákaznicky orientovaný servis, minimálně s dvěmi až třemi stáními, který je ochotný zvyšovat svou odbornou znalost a dovednost v rychle rostoucím tempu specializace nových automobilů. Jednou ze základních poviností servisu bude aktivní účast na odborných školeních orientovaných na nové trendy a problematiku v autoopravárenství.

Druhým základním předpokladem je aktivní marketing a firemní kultura odpovídající standardům Magneti Marelli Check Star Networt . A to jak v oblasti kvality odvedené práce a kvality montovaných náhradních dílů, tak v oblasti zákaznického servisu orientovaného na koncového, alebo fleetového zákazníka.

Samozřejmostí je zvládání odborného diagnostického servisu. Plnohodnotného servisu klimatizácií a problematiky „diesel" servisu. To vše za úzké spolupráce s aplikovaným know how Magneti Marelli a specializovanými přístroji Magneti Marelli.

V ČR a SR bude omezený počet těchto servisů. Předpoklad je dva až tři v každém okrese. Cílem je vytvořit síť, která svojí úrovní a technickou znalostí bude vysoce prestižní. Ne vytvářet 18tý servisní koncept importéra dílů, který stejně jako v prvních 17 vůbec nebude fungovat a zákazníkovi – servisu – skoro nic nedá.

Servis, který vstoupí do konceptu, dostáva automaticky vizualizáciu Magneti Marelli Check Star, vyrobený na servisu na míru. Tak jak jak obvyklé u OE servisov. Totem u cesty, velké světelné logo, dlouhý plastový límec na budovu. Samozřejmostí je vybavení montérkami a ostatným marketingovým materiálem. Z technického hlediska pak přístup k technickým datům a know how Magneti Marelli s povinno účastí na školeních organizovaných Magneti Marelli.

Hlavním cílem konceptu, který už funguje cca v devíti zemích Evropy, je:

- Vytvořit prestižní síť s vysokou technickou úrovní, která přístupem a odvedenou prací bude reálnou alternativou pro běžného motoristu vůči značkovým servisům.

- Zabezpečit rostoucí technickou úroveň servisů, které v něm jsou – prostřednictvím školení a dodávek technických informací.

- Přísun maloobchodního zákazníka do sítě MM Check Star Network na základě aktivního marketingu směřovaného na konečného spotřebitele – majitele auta.

- To vše zastřešené značkou jednoho z největších OE výrobců na světě a dodavatele do Formule 1 – Magneti Marelli

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3