INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem
Magneti Marelli, jeden z nejvýznamnějších výrobců náhradních dílů v rámci OE a aftermarketu, se rozhodl za úzké spolupráce se svými partnery v rámci EU rozvíjet servisní koncept Magneti Marelli Check Star Networt. Tento projekt úspěšně funguje v několika zemích jako například Itálie, Polsko a Maďarsko.

Pro ČR a SR si Magneti Marelli zvolilo jako svého partnera společnost GENEI s.r.o. – generální importér autodílů. A to na základě dlouholeté plodné spolupráce mezi oběma firmami.

GENEI s.r.o. – generální importér autodílů působí na českém a potažmo slovenském aftermarketu již více než 20 let. Ve své nabídce má kompletní sortiment náhradních dílů na osobní a lehká užitková auta. Svou distribuční síť opírá výhradně o regionální distributory a prodejny náhradních dílů. Ty zásobuje nočním závozem na celém území ČR a SR. Právě znalosti těchto distributorů a jejich osobní skušenosti lokálních poměrů a místní servisní sítě bude jednou z výhod, na kterých chce GENEI postavit úzkou spolupráci se svými distributory při vyhledávání vhodných kandidátů – servisů pro členství v konceptu Magneti Marelli Check Star Networt. GENEI tímto projektem nemění svou dosavadní obchodní strategii. Tento projekt neznamená vstup a obchodní aktivity napřímo v servisech. Na tomto projektu bude GENEI velice úzce spolupracovat se svými regionálními distributormi. Dodavetelem do servisů zůstávají právě regionální partneři a distributoři firmy GENEI s.r.o.

Magneti Marelli Check Star Networt – servisní koncept jinak.

Na území ČR a SR je momentálne přibližne 17 aktivních „servisních konceptů". Jsou organizované distributorem náhradních dílů. Jejich cílem a snahou je přitahnout servis jako odběratele dílů k jeho dodavateli – importérovi. Řeší základní identifikaci servisu a nejběžnejší vybavení reklamním materiálem. Účast v síti zavazuje servis k plnění určitých nákupních limitů u distributora. Bohužel, tady koncepční činnost v mnohých případech končí. Takže dle názorů servisů, ze 17 servisních konceptů reálne fungují a zákazníkům něco přináší dva až tři.

Magneti Marelli Check Star Networt je servisní koncept, jehož cílem je přivést maloobchodního a fleetového zákazníka do servisu Magneti Marelli Check Star Networt.

Tato síť funguje v rámci EU tak, aby konkurovala síťi originálních značkových servisů a síťi specializovaných Bosch servisů. Zásadní fakt je, že tento koncept organizuje Magnetzi Marelli jako výrobce a dodavatel do OE. Nejedná se o projekt běžného distributora – importéra náhradních dílů v dané zemi, jak je to u servisních konceptů ostatních importérů. V tom spočívá zásadní rozdíl. Magneti Marelli Check Star Networt není nástrojem na zvyšování obratu v daném roce pro lokálního distributora. Je to koncepční práce s horizontem plánu rozvoje 3 až 7 let. Cílem je vytvořit prémiovou síť servisů, která svou odbornou znalostí a povědomím u běžných motoristů bude alternativním řešením vůči originálním servisům.

Jaké jsou podmínky vstupu do síte Magneti Marelli Check Star Networt?

Hledáme zákaznicky orientovaný servis, minimálně s dvěmi až třemi stáními, který je ochotný zvyšovat svou odbornou znalost a dovednost v rychle rostoucím tempu specializace nových automobilů. Jednou ze základních poviností servisu bude aktivní účast na odborných školeních orientovaných na nové trendy a problematiku v autoopravárenství.

Druhým základním předpokladem je aktivní marketing a firemní kultura odpovídající standardům Magneti Marelli Check Star Networt . A to jak v oblasti kvality odvedené práce a kvality montovaných náhradních dílů, tak v oblasti zákaznického servisu orientovaného na koncového, alebo fleetového zákazníka.

Samozřejmostí je zvládání odborného diagnostického servisu. Plnohodnotného servisu klimatizácií a problematiky „diesel" servisu. To vše za úzké spolupráce s aplikovaným know how Magneti Marelli a specializovanými přístroji Magneti Marelli.

V ČR a SR bude omezený počet těchto servisů. Předpoklad je dva až tři v každém okrese. Cílem je vytvořit síť, která svojí úrovní a technickou znalostí bude vysoce prestižní. Ne vytvářet 18tý servisní koncept importéra dílů, který stejně jako v prvních 17 vůbec nebude fungovat a zákazníkovi – servisu – skoro nic nedá.

Servis, který vstoupí do konceptu, dostáva automaticky vizualizáciu Magneti Marelli Check Star, vyrobený na servisu na míru. Tak jak jak obvyklé u OE servisov. Totem u cesty, velké světelné logo, dlouhý plastový límec na budovu. Samozřejmostí je vybavení montérkami a ostatným marketingovým materiálem. Z technického hlediska pak přístup k technickým datům a know how Magneti Marelli s povinno účastí na školeních organizovaných Magneti Marelli.

Hlavním cílem konceptu, který už funguje cca v devíti zemích Evropy, je:

- Vytvořit prestižní síť s vysokou technickou úrovní, která přístupem a odvedenou prací bude reálnou alternativou pro běžného motoristu vůči značkovým servisům.

- Zabezpečit rostoucí technickou úroveň servisů, které v něm jsou – prostřednictvím školení a dodávek technických informací.

- Přísun maloobchodního zákazníka do sítě MM Check Star Network na základě aktivního marketingu směřovaného na konečného spotřebitele – majitele auta.

- To vše zastřešené značkou jednoho z největších OE výrobců na světě a dodavatele do Formule 1 – Magneti Marelli

(tz)

Slovo ke dni

  • Oteplování prospěje ekonomice

    Společnost Deloitte v ČR spočítala, že česká ekonomika na změně klimatu vydělá. V případě „nejteplejšího scénáře“ vzroste HDP na osobu kumulovaně do konce století až o čtvrtinu. Někdo na tom prodělá,  jiný vydělá. Profitovat z toho mají země, které hospodaří v chladnějších klimatických pásmech, naopak škody utrpí na jihu. Klesat budou například náklady na zimní období, a to zvláště na vytápění. To ostatně pociťujeme už řadu let, kdy se u nás topná sezona zkracuje a třeskuté mrazy bývají stále vzácnější. Na druhou stranu musíme se vyrovnat s tím, že dál porostou ceny energií v důsledku omezování uhlíkové stopy. Jak vidno, nic není ani černé ani bílé. Navíc nemůžeme si být jisti, že vlna globálního oteplování bude pokračovat tak, jak jsme si dnes naplánovali. Není vyloučeno, že dřív nebo později se trend zvrátí a my budeme bojovat s...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

pat ochr

Patentová ochrana je předpokladem úspěchu inovační strategie 12. srpen 2020

V loňském roce slavil Úřad průmyslového vlastnictví 100 let od svého založení. Již před sto lety bylo průmyslníkům a výzkumu jasné, že bez právní ochrany nových řešení a bez nejnovějších technických informací nemůže jejich business prosperovat a prosadit se ve světové konkurenci.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE