INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Skupina AGC se chce do roku 2016 stát evropským lídrem mezi výrobci autoskel. Podíl AGC na evropském trhu by se měl podle plánů největšího světového výrobce skla dostat až ke 30 procentům. V současné době sjíždí v Evropě z linek každý pátý automobil s autoskly od AGC, která je nyní dvojkou na trhu.

 

"Plánujeme během tří let významně posílit naši pozici v dodávkách pro automobilový průmysl. Netýká se to pouze České republiky, ale celé Evropy. V roce 2016 bychom měli dodávat na evropský trh zhruba 30 procent veškerých autoskel a stát se tak jedničkou na trhu," řekl Pavel Šedlbauer, viceprezident AGC Flat Glass Czech Europe a předseda představenstva AGC Flat Glass Czech.

AGC chce pro automobilky vyvíjet a dodávat novinky, které výrazně posunou funkčnost autoskel dopředu. "Naše výzkumné centrum připravuje významné inovace, které se například týkají změny zatmění skel podle intenzity denního světla nebo integrace světel do stále populárnějších prosklených střech," doplnil Pavel Šedlbauer. 

Trendy automobilek: Více typů lepších aut v menších sériích

Automobilky postupně rozšiřují své modelové řady a současně je významně zkvalitňují. Doba, po kterou se jednotlivé modely sériově vyrábějí se také podstatným způsobem zkracuje. "Těmto současným trendům se musí přizpůsobovat i výrobci autoskel. Musíme proto rychleji vyvíjet složitější a komplexnější výrobky a ty pak efektivně vyrábět v menších výrobních dávkách," řekl Jiří Markuci, ředitel AGC Automotive Czech v Chudeřicích u Teplic, jedné z největších firem na výrobu automobilových skel v Evropě.

Skupina AGC, která se v minulosti profilovala především jako dodavatel stavebního skla, dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, jako jsou jednotlivé značky koncernu Volkswagen, Mercedes, BMW, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3