INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") uvádí na trh nový produkt pod názvem „Domovský autosalon ČPP". Novinkou chce pojišťovna současně oslovit jak své klienty, tak i partnerské smluvní autosalony, které se stále častěji potýkají s tím, že se jim zákazníci do jejich servisů nevracejí.

„V době, kdy je marže z prodeje vozidel velmi malá, bývá hlavním zdrojem příjmů především servis a opravy vozidel. Autosalony proto nabízí svým klientům různé slevy a bonusy na opravy, aby se k nim klient po prodeji vozidla vracel", řekl Petr Schütz, ředitel odboru prodeje pojištění vozidel ČPP. „Náš produkt podporuje tuto vazbu mezi autosalonem a jeho klientem, a to jak při prodeji vozidla, tak následně při jeho servisu či opravě", vysvětlil Schütz.

Základem tohoto produktu je úspěšná produktová řada Autopojištění Combi Plus, zahrnující všechna důležitá pojištění vozidla od povinného ručení přes havarijní pojištění až po zajímavá připojištění. Výhody modifikovaného produktu „Domovského autosalonu ČPP" spočívají především ve zvýhodněních, kterých se klientům dostane v případě pojistné události a následném servisu, který poskytne Domovský autosalon, podporovaný produktem pojišťovny. Základním předpokladem je evidence domovského autosalonu u příslušné pojistné smlouvy v databázi pojišťovny.

Hlavní výhody produktu lze shrnout do následujících oblastí:

1. Přednostní nabídka odtahu nepojízdného vozidla do Domovského autosalonu spolu s možností přivezení náhradního vozidla na místo nehody

2. Oprava poškozeného vozidla zdarma bez odečtení spoluúčasti

3. Zajištění mobility klienta zapůjčením náhradního vozidla až na 28 dnů

4. Vozidlo si klient přebírá v den ukončení opravy bez čekání na tzv. krycí dopis

5. Uhrazení odečtené spoluúčasti u totální (úplné) škody v případě zakoupení nového vozidla opětovně ve svém domovském autosalonu

Produkt Domovský autosalon ČPP zvýhodňuje svými parametry nejen klienta přímo při zakoupení vozu, ale i autosalon samotný. Sjednání produktu je jednoduché, rychlé, přehledné a jasné. V současné době si lze tento produkt zakoupit již u více než 100 autosalonů na území České republiky, jejichž seznam, který se stále rozšiřuje, lze nalézt na internetových stránkách ČPP.

Uvedením tohoto produktu na trh ČPP potvrzuje svou aktivní roli v oblasti autopojištění, jen v povinném ručení zaujímá s více než 970 tisíci pojištěnými vozidly třetí místo na trhu.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 10 oblastních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2010 pojistné v celkové hodnotě 6,4 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group (VIG) se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.

Vienna Insurance Group (VIG) je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3