INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) podporuje projekty, které zvyšují bezpečnost dětí na našich silnicích. Je jím i spotřebitelská soutěž „Vyhraj dětskou autosedačku“, kde právě v těchto dnech výherci z celé České republiky přebírají celkem 90 autosedaček. ČPP – třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením – doplnila touto soutěží svou poslední kampaň na podporu prodeje autopojištění.

Mezi nejvíce ohrožené účastníky silničního provozu patří bohužel děti. „ČPP se ale snaží bezpečnost malých pasažérů co nejvíce zvýšit a podporuje nejrůznější projekty, které toho mohou dosáhnout. Například v rámci naší poslední kampaně jsme ke smlouvě povinného ručení nabídli zdarma úrazové pojištění pro dítě v autosedačce a navíc také pojištění samotné autosedačky proti krádeži. Do této kategorie patří i spotřebitelská soutěž pod názvem Vyhraj dětskou autosedačku,“ objasnil vedoucí produktového marketingu Igor Rolínek. Klienti mohli vyhrát celkem 90 dětských autosedaček Chicco Neptune v celkové hodnotě bezmála 180 tisíc korun.

Cílem soutěže bylo co nejpřesněji tipnout celkový počet pojištěných dětí s platnou pojistnou smlouvou investičního životního pojištění Štístko u ČPP k 20. lednu 2014. Správným tipem byla hodnota 1 308 pojištěných dětí. Nejúspěšnější tipující byl pan Tomáš P. z Benešova u Prahy. Dětskou autosedačku obdrží i dalších 89 nejlepších tipujících. Slavnostní předání cen se uskuteční v nejbližších dnech na regionálních ředitelstvích a pobočkách ČPP po celé ČR.

Spotřebitelská soutěž pobíhala od 5. prosince 2013 do 31. ledna 2014. V průběhu února proběhlo její vyhodnocení a následovaly telefonáty výhercům. „Velmi nás potěšil velký zájem klientů o účast v soutěži. Výhercům gratulujeme a ostatním účastníkům přejeme mnoho štěstí v našich dalších soutěžích,“ uvedl Rolínek. „Tyto akce jsou příležitostí, jak zároveň můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň,“ doplnil.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 90 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Kolem 50 společností ve 24 zemích tvoří koncern s dlouhou tradicí, silnými značkami a velkou blízkostí klientům. VIG staví na základech 190 let zkušeností v oblasti pojišťovnictví. S přibližně 23 000 pracovnicemi a pracovníky je koncern Vienna Insurance Group jasným lídrem na svých klíčových trzích. Toto skvělé postavení dovoluje naplno čerpat z dlouhodobého potenciálu růstu regionu se 180 miliony obyvatel. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3