INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ScreenShot1022V závěru prvého dne 14. Evropské obchodní konference, tedy 2. 6. 2011 po sedmnácté hodině, bude před Hotelem Intercontinental v Praze slavnostně odstartována štafeta vozidel poháněných stlačeným zemním plynem (CNG) – Modrý koridor – která povede přes naše území napříč Německem do cílového města Greifswald.

EBC_2011_Prague_GreifswaldV průběhu sedmidenní cesty na trase Praha – Lipsko – Wolfsburg – Berlin – Greifswald je připravena řada akcí pro propagaci tohoto hospodárného, bezpečného a k životnímu prostředí šetrného pohonu vozidel. Akce proběhne v souvislosti s nosným tématem pražského jednání Evropské obchodní konference, kterým je Zemní plyn – energie 21. století.

Akce pod názvem Modrý koridor, na které se podílejí nejvýznamnější plynárenské společnosti, připomene evropské veřejnosti všechny výhody CNG pohonu vozidel v zájmu ekologie, bezpečnosti i hospodárnosti provozu. Sériově vyráběná vozidla renomovaných značek, která se štafety zúčastní, budou propagovat nejen tyto automobilky, ale také výrobce plnicích technologií CNG, jejich zavádění do stávajících čerpacích stanic a samozřejmě i LNG, tedy technologie na výrobu zkapalněného zemního plynu a ekologické aspekty spojené s širším využíváním dopravních prostředků využívajících zemní plyn.

Po slavnostním ceremoniálu 2. června 2011 v podvečer se následující den dopoledne kolona vydá po trase Praha – Lipsko – Wolfsburg – Berlin – Greifswald. 5. června se zastaví v Lipsku, 6. června bude očekávána ve Wolfsburgu s plánovanou návštěvou automobilky Volkswagen. Ve dnech 7. až 8. června by se účastníci mobilní skupiny zúčastnili druhého mezinárodního workshopu a výstavy NGV 2011 v Berlíně, který pořádá Evropská asociace pro pohon vozidel na zemní plyn (NGVA Europe). 9. června štafeta dorazí do Berlína a posléze bude akce ukončena ve městě pro zemní plyn nejvhodnějším – v Greifswaldu, kde vyústí plynovod Severní potok přivádějící zemní plyn z Gazpromu do Evropské unie.

Patronát nad touto štafetou má kromě samotné 14. Evropské obchodní konference také řada významných podnikatelských subjektů z oboru evropského plynárenství, jako Gazprom Moskva, E.ON - Ruhrgas, Gazprom Germania, a v neposlední řadě také společnost VEMEX s. r. o. spolu s Českým plynárenským svazem, kteří jsou přímými organizátory akce za pomoci dalších českých firem, které v plynárenství a v oblasti CNG působí, jako je například Pražská plynárenská, a.s., RWE Plynoprojekt, s.r.o., havířovská GASCONTROL, společnost s r.o., akciové společnost Bonett Bohemia a Vítkovice Cylinders.

(nov)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3