INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost NH Car předala v uplynulém roce svým zákazníkům celkem 5.184 vozů, což představuje meziroční nárůst o 7,2 %. V rámci pestrého portfolia značek Volkswagen, Škoda, Kia a Fiat byl nejprodávanějším modelem vůz Škoda Octavia.

Společnost NH Car svým loňským výsledkem potvrdila pozici jednoho z největších tuzemských automobilových prodejců, když ve srovnání s rokem 2013 prodala českým zákazníkům o 348 vozů více. S celkovým prodejem 5.184 by se NH Car neztratil ani ve statistikách registrací nových automobilů na úrovni importérů.

“Nejlepším věrnostním programem pro zákazníky je poskytování všech služeb na té nejvyšší úrovni. To ve svém důsledku vede k tomu, že se k nám zákazníci rádi vracejí a přivádějí s sebou i své známé a přátele. Tento náš vstřícný osobní přístup ke každému klientovi se samozřejmě pozitivně projevuje i na prodejích, a proto bych velmi rád poděkoval všem našim zákazníkům a požádal je, aby nám i nadále zachovali přízeň,“ říká Vít Pěkný, generální ředitel společnosti NH Car.

Společnost NH Car vybočuje z běžných českých standardů také řadou významných aktivit. V roce 2014 měla skupina NH Car největší prezentaci na výstavě Autoshow Praha a rovněž byla partnerem velmi populární ankety Český slavík Mattoni. Neméně pestrý program je přichystán i pro letošní rok – koncem března se bude v areálu NH Car na Strahově konat velký den otevřených dveří, během něhož se představí zhruba 40 modelů všech čtyř prodávaných značek a pro návštěvníky budou  přichystány  zajímavé  atrakce.  Poslední  dubnový  víkend  poskytne  strahovský  areál  NH  Car  zázemí  prestižní veteránské rallye 7 Castles Trial a v plánu je samozřejmě také účast na pražské výstavě Autoshow.

NH Car se svými obchodními a servisními aktivitami řadí mezi přední autorizované prodejce značek Volkswagen, Škoda, Kia a Fiat a opravny vozů Volkswagen, Škoda, Audi, Kia a Fiat. Společnost byla založena 20. srpna 1991 a v současnosti má tři prodejní a servisní místa – v Praze 6 na Strahově, v Praze 9 na Černém Mostě a v komerční zóně Průhonice, v nichž celkem pracuje přes 140 zaměstnanců. Během uplynulých 24 let prodal NH Car na českém trhu více než 55.000 vozů a jeho prodejních či servisních služeb využilo přes 100.000 klientů. V roce 2014 si nový automobil od společnosti NH Car zakoupilo téměř 5.200 zákazníků. Společnost  NH  Car,  s.r.o.,  je držitelem certifikátu kvality ISO  9001 : 2008 pro  kvalitu a  jakost  poskytovaných služeb a  dále  pak Ekologickým osvědčením společností Škoda Auto a ISES.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3