INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Prodejní výsleAuto Palace Spořilov panoramadky společnosti Auto Palace jsou po třetím čtvrtletí velmi dobré. V posledních 3 měsících firma prodala celkem 2 430 nových vozů, což je v porovnání s předchozími dvěma čtvrtletími prozatím nejvíce. Od začátku roku si zákazníci u jednoho z předních automobilových dealerů v ČR koupili celkem 6 832 aut, což znamená meziroční nárůst oproti roku 2014 o 28 procent. Firma růstově jednoznačně překoná prodejní výsledky z loňska, kdy prodala 7 167 nových aut.

 Podmínky pro nákup nového vozu jsou v ČR stále velmi příznivé. To se také promítá v počtu prodaných vozů Auto Palace, jichž za poslední tři čtvrtletí tohoto roku prodala celkem 2 430. Prodeje zánovních vozů rovněž rostly – firma jich prodala za poslední kvartál celkem 602, ovšem v meziročním srovnání jde o nárůst o pouhých 8 %. To potvrzuje, že čeští zákazníci v součastnosti spíše preferují nákup nového vozu před ojetinou.

Hlavní příčinou růstu je současné nákupní chování českých domácností, jejichž spotřeba se po letech stagnace znovu zvyšuje, a agresivní cenová politika Auto Palace, která dává zákazníkovi jedinečnou příležitost pořídit nový vůz za jednu z nejnižších cen v posledních měsících.

Zajímavým ukazatelem je zároveň nárůst v pořizovací ceně automobilu. Byť základní ceny modelů jsou jedny z nejnižších za poslední období, zákazníci si oproti loňskému roku, a stejně tak, jako v roce 2013, více připlácí za nadstandardní výbavu. Za poslední kvartál letošního roku tak průměrná cena nového vozu pořízeného v Auto Palace činila zhruba 355 000 Kč.

„S letošními výsledky jsme prozatím více než spokojeni. Nárůsty našich prodejů jsou v průměru o 5 – 8 % nad trhem v ČR, což dokazuje, že politika a strategie volená směrem k našim zákazníkům je správná a dává smysl nám i jim“, říká Ralp Howie, generální ředitel Auto Palace. „Věříme, že i celková čísla za rok 2015 budou tak dobrá a my dosáhneme vytyčeného obratu 4 miliardy Kč a až 10 000 nových prodaných vozů,“ dodal Ralph Howie.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3