INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Auto Palace spustila v květnu novou službu, která zákazníkům ušetří zejména čas, ale i peníze: Hodinový servis! Majitelům vozů hned 6 automobilových značek provede v rámci 1 hodiny kompletní pravidelnou prohlídku a mytí karoserie. Autorizovaný servis garantuje, že všechny úkony v dané době stihne.

Dvojí cesta do a ze servisu? To je v Auto Palace minulostí! Přední automobilový dealer zkonfortňuje na své spořilovské centrále své služby a vybrané pravidelné servisní kontroly garantuje nově svým zákazníkům provést do 60 minut od přijetí vozu technikem. Klienti tak ušetří svůj čas, který by jinak strávili cestováním zpět do servisu ve chvíli dokončení prohlídky, nebo naopak peníze např. za zápůjčku náhradního automobilu. Naopak dobu strávenou čekáním na navrácení svého čtyřkolého miláčka mohou využít pro vyřízení svých osobních či pracovních záležitostí prostřednictvím volně dostupné wi-fi sítě nebo k odreagování se a vyzkoušení některého z nových modelů své oblíbené značky.

Službu Auto Palace Spořilov nabízí majitelům osobních vozů s benzínovým nebo dieslovým motorem značek Ford, Mazda, Mitsubishi, Škoda, Opel a Volvo od května 2016.

„Flexibilita, pružnost a maximální komfort pro naše zákazníky – to vše nabídneme v rámci hodinového servisu. Vybrané pravidelné servisní kontroly u nás budou pružnější než kdykoliv předtím. V našem poprodejním týmu máme více než 100 zaměstnaců k dispozici pro uspokojení požadavků a přání našich zákazníků,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.

Službu „Hodinový servis“ je možné si objednat na vybrané pravidelné servisní kontroly na telefonní lince: +420 296 574 665 nebo prostřednictvím on-line formuláře na adrese: www.autopalace-sporilov.cz. Garance nabídky je platná pouze v případě, že je vozidlo řádně objednáno a přistaveno v přesně stanovený čas. Akce není kombinovatelná s jinými akcemi a slevami.

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem 8 značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V ČR je Auto Palace momentálně dealerem číslo jedna v prodejích vozů Mazda, Ford a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů, e-shop náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). V dubnu 2016 rozšířila společnost svoji činnosti i o prodej luxusních ojetin - AutoPoint Premium. Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3