INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Letošní rok je pro Auto Palace, předního dealera automobilů v ČR, výjimečný. Slaví totiž 25. narozeniny, u jejichž příležitosti uspořádá na Spořilově velkolepý Rodinný den a vyzve přítomné děti, aby prokázaly své schopnosti a dovednosti na nejrůznějších atrakcích a za splněné úkoly si odnesly domů svůj první řidičský průkaz. Pohodovou atmosféru navíc doplní vystoupení Divadla Evy Hruškové a Jana Přeučila. Na rodiče pak čeká prezentace vozů z portfolia hned 6 značek, z nichž některé si budou zákazníci moci koupit za speciální narozeninové ceny. Vstup i občerstvení jsou pro všechny zdarma!

V sobotu 11. června se od 10:00 do 16:00 hodin promění areál Auto Palace Spořilov (Na Chodovci 2457/1, Praha 4) v jednu obrovskou fun zónu. V rámci oslav 25. výročí od založení první pobočky společnosti Auto Palace v ČR otevře dealerství své brány nejen příznivcům společnosti, svým zákazníkům či obyvatelům nebo návštěvníkům Hl. města Prahy, ale hlavně všem dětem!

Vstup zdarma

Současní řidiči, ale i řidiči budoucí, ti všichni budou moci u příležitosti Rodinného dne Auto Palace Spořilov zažít spoustu zábavy. A že program bude opravdu pestrý! Čekají na ně šlapací motokáry, basketbalová soutěž, malování na obličej, balónková dílnička, potisk plátěných tašek, výroba odznaků, kvíz, skákací hrad nebo fotokoutek. Ve 12:00 hodin si navíc budou moci od veškeré „práce“ odpočinout a zhlédnout představení Divadla Evy Hruškové a Jana Přeučila.

Ani na dospělé ovšem Auto Palace nezapomíná. V showroomech hned 6 automobilových značek si zájemci budou moci prohlédnout a otestovat při jízdách Prahou nové modely, jež byly nedávno uvedeny na tuzemský trh, zakoupit si vozy se speciální cenou nastavenou pro tento den, soutěžit o zajímavé ceny, z nichž tou hlavní je vůz na víkend a s plnou nádrží zdarma. Pro děti i dospělé je pak přichystáno malé pohoštění.

 Pro více informací navštivte: www.autopalace-sporilov.cz. Vstup pro všechny je zdarma.


Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V ČR je Auto Palace momentálně dealerem číslo jedna v prodejích vozů Mazda, Ford a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů, e-shop náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). V dubnu 2016 rozšířila společnost svoji činnosti i o prodej luxusních ojetin - AutoPoint Premium. Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3