INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Ilust foto Hostivar2V rámci programů certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select, Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select bylo v roce 2018 prodáno 3411 ojetých vozů. Převážnou část z nich tvořily automobily se stářím do jednoho roku.

Ředitel divize ojetých vozů skupiny Emil Frey v ČR, Zdeněk Fořt, hodnotí uplynulý rok jako prodejně úspěšný, přestože prioritou nebylo dosažení maximálního objemu prodeje, nýbrž rozvoj všech tří programů.

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select vstoupil na český trh v březnu roku 2018 jakožto pilotní projekt skupiny Emil Frey. Nabídl zákazníkům širokou nabídku kvalitních vozů, přičemž všechny mají plnohodnotnou roční záruku platnou v celé EU. V průběhu roku 2018 se Emil Frey Select stejně jako programy značek Peugeot a Citroën velmi dynamicky rozvíjely. V akčním plánu figurovaly strategické cíle jako zajistit stabilní základnu prodejních míst, zvýšit povědomí veřejnosti o programech, sestavit výkonný tým prodejců a mechaniků a poskytnout komplexní portfolio služeb. Přitom byl vždy kladen důraz na dodržování přísných kvalitativních norem a standardů definovaných skupinou Emil Frey.

Klíčovými událostmi loňského roku bylo otevření dvou prodejních míst. Reprezentativní showroom v Kolbenově ulici v pražských Vysočanech začal plnit roli výkladní skříně programu Emil Frey Select. Návštěvníky láká nabídkou luxusních vozů a služeb i kultivovaným prostředím na úrovni prodeje nových vozů. Ve druhé polovině roku přivítalo první zákazníky další prodejní místo. Nachází se v rozlehlém areálu Car Park Hostivař v Praze 10 (ul. Pražská 38) a jeho výhodou je hlavně nepřeberná nabídka více než 400 vozů, z nichž každý je připraven na okamžitou testovací jízdu.

Pro posílení povědomí zákazníků o programu Emil Frey Select bylo v loňském roce uzavřeno exkluzivní automobilové partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Jeho záměrem je zajištění marketingové podpory a přiblížení programu Emil Frey Select statisícům fotbalových fanoušků.

„V prvním roce fungování programu Emil Frey Select jsme se soustředili hlavně na investování do budoucnosti. Stanovené cíle jsme splnili a navíc jsme realizovali velmi dobré prodeje. 3411 vozů hodnotíme jako úspěch, nicméně v příštích letech hodláme dosáhnout mnohem vyšších prodejních objemů. V roce 2019 budeme dále rozvíjet počet partnerů v rámci programů Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select. A zůstaneme samozřejmě věrni našim zásadám zajistit našim zákazníkům maximální úroveň poskytovaných služeb a bezchybnou kvalitu nabízených vozů,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel divize ojetých vozů skupiny Emil Frey v ČR.

O programu Emil Frey Select:

Nový projekt švýcarské skupiny Emil Frey, pro nějž byla Česká republika zvolena jakožto pilotní země, nabízí vysoký standard, širokou nabídku kvalitních ojetých vozů různých značek, komplex služeb i reprezentativní prodejní prostředí se servisním zázemím. Hlavní aktivitou programu Emil Frey Select je prodej certifikovaných vozů se zárukou, u všech vozidel garantuje jistotu o původu i technickém stavu.
Obchodní síť tvoří v současné době čtyři prodejny v Praze: centrum prodeje ojetých vozů v Kolbenově ul., dvě prodejní místa v provozovnách skupiny Emil Frey v Pekařské ul. a na Černém Mostě a Car Park Hostivař v Praze 10. V blízké budoucnosti se plánuje rozšiřování prodejní sítě do dalších měst. Aktuální nabídka programu Emil Frey Select je k dispozici na www.emilfreyselect.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE