INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Ilust foto Hostivar2V rámci programů certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select, Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select bylo v roce 2018 prodáno 3411 ojetých vozů. Převážnou část z nich tvořily automobily se stářím do jednoho roku.

Ředitel divize ojetých vozů skupiny Emil Frey v ČR, Zdeněk Fořt, hodnotí uplynulý rok jako prodejně úspěšný, přestože prioritou nebylo dosažení maximálního objemu prodeje, nýbrž rozvoj všech tří programů.

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select vstoupil na český trh v březnu roku 2018 jakožto pilotní projekt skupiny Emil Frey. Nabídl zákazníkům širokou nabídku kvalitních vozů, přičemž všechny mají plnohodnotnou roční záruku platnou v celé EU. V průběhu roku 2018 se Emil Frey Select stejně jako programy značek Peugeot a Citroën velmi dynamicky rozvíjely. V akčním plánu figurovaly strategické cíle jako zajistit stabilní základnu prodejních míst, zvýšit povědomí veřejnosti o programech, sestavit výkonný tým prodejců a mechaniků a poskytnout komplexní portfolio služeb. Přitom byl vždy kladen důraz na dodržování přísných kvalitativních norem a standardů definovaných skupinou Emil Frey.

Klíčovými událostmi loňského roku bylo otevření dvou prodejních míst. Reprezentativní showroom v Kolbenově ulici v pražských Vysočanech začal plnit roli výkladní skříně programu Emil Frey Select. Návštěvníky láká nabídkou luxusních vozů a služeb i kultivovaným prostředím na úrovni prodeje nových vozů. Ve druhé polovině roku přivítalo první zákazníky další prodejní místo. Nachází se v rozlehlém areálu Car Park Hostivař v Praze 10 (ul. Pražská 38) a jeho výhodou je hlavně nepřeberná nabídka více než 400 vozů, z nichž každý je připraven na okamžitou testovací jízdu.

Pro posílení povědomí zákazníků o programu Emil Frey Select bylo v loňském roce uzavřeno exkluzivní automobilové partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Jeho záměrem je zajištění marketingové podpory a přiblížení programu Emil Frey Select statisícům fotbalových fanoušků.

„V prvním roce fungování programu Emil Frey Select jsme se soustředili hlavně na investování do budoucnosti. Stanovené cíle jsme splnili a navíc jsme realizovali velmi dobré prodeje. 3411 vozů hodnotíme jako úspěch, nicméně v příštích letech hodláme dosáhnout mnohem vyšších prodejních objemů. V roce 2019 budeme dále rozvíjet počet partnerů v rámci programů Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select. A zůstaneme samozřejmě věrni našim zásadám zajistit našim zákazníkům maximální úroveň poskytovaných služeb a bezchybnou kvalitu nabízených vozů,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel divize ojetých vozů skupiny Emil Frey v ČR.

O programu Emil Frey Select:

Nový projekt švýcarské skupiny Emil Frey, pro nějž byla Česká republika zvolena jakožto pilotní země, nabízí vysoký standard, širokou nabídku kvalitních ojetých vozů různých značek, komplex služeb i reprezentativní prodejní prostředí se servisním zázemím. Hlavní aktivitou programu Emil Frey Select je prodej certifikovaných vozů se zárukou, u všech vozidel garantuje jistotu o původu i technickém stavu.
Obchodní síť tvoří v současné době čtyři prodejny v Praze: centrum prodeje ojetých vozů v Kolbenově ul., dvě prodejní místa v provozovnách skupiny Emil Frey v Pekařské ul. a na Černém Mostě a Car Park Hostivař v Praze 10. V blízké budoucnosti se plánuje rozšiřování prodejní sítě do dalších měst. Aktuální nabídka programu Emil Frey Select je k dispozici na www.emilfreyselect.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Železnice na křižovatce

    O vstupu konkurence na české koleje se mluví už hodně dlouho. Uběhly tři desetiletí a situace stále stejná. Na dálkových i regionálních tratích stále vládne národní dopravce, ostatní jen paběrkují. Nejde o to, aby České dráhy nahradil někdo jiný. Změnit se má úroveň železniční dopravy, která stále pokulhává za silniční. S příchodem Student Agency dostaly autobusy lepší vybavení a přeprava cestujících vyšší kvalitu. Nejen u Radima Jančury, ale postupně také u konkurenčních dopravců. Nyní Jančura slibuje, že zlepší úroveň dopravy také na regionální úrovni, všude tam, kde budou jezdit jeho vlaky. Internetem to má začít a dalšími přidanými službami pokračovat. Věřme, že ani ostatní se nebudu chtít nechat zahanbit a nabídnou cestující veřejnosti železnici hodnou 21. století. Čekání už bylo dlouhé dost a mělo by konečně skončit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Jak je to dnes s výukou základů ochrany duševního vlastnictví v České republice? 16. duben 2019

Výuka základů ochrany duševního vlastnictví, zejména se zaměřením na ochranu průmyslového vlastnictví, není ve vzdělávacím systému v ČR až na výjimky pevně a systematicky zakotvena. V tomto smyslu je třeba vyzdvihnout iniciativu představitelů škol a vyučujících na všech úrovních, kteří v rámci možností tuto výuku realizují a seznamují žáky, studenty a posluchače se základními principy ochrany duševního vlastnictví. Snahou Úřadu průmyslového vlastnictví je všemi dostupnými prostředky podpořit každou aktivitu v tomto směru formou konzultací, kurzů i výukovými materiály.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE