Síť autobazarů AutoPoint, patřící do skupiny Auto Palace, eviduje za prvních 9 měsíců tohoto roku 20% nárůst ve výkupu vozidel s jasným českým původem. V nabídce bazaru se tak nyní nachází ze zhruba 30 % vozy, které si zákazníci zakoupili přímo v Auto Palace nebo je v rámci skupiny servisovali a nyní je mění za novější modely. Zbytek tvoří ojetiny vykoupené od ostatních zákazníků a prověřených třetích stran.
V září 2016 registrovala značka Peugeot v České republice 780 vozů, což je o 16,4 % více než v září 2015. Za první tři čtvrtletí prodal Peugeot na českém trhu 8 037 vozů, tedy o téměř 1000 vozů více než za stejné období loňského roku. Model Peugeot Boxer se stal nejprodávanějším LCV v ČR a Peugeot 2008 (na snímku) dlouhodobě vládne kategorii malých SUV.Výhled do konce roku je příznivý vzhledem k počtu klientských objednávek: za 9 měsíců jich Peugeot uzavřel přes 10 500.
Pokud jste někdy spatřili auto pokryté bizarními „klikyháky“, patrně to byl utajovaný prototyp nového automobilu se speciální kamufláží. Účelem těchto nepřehledných vzorů je ztížit zvědavým zrakům vnímání skutečných tvarů aut, která se testují v běžném provozu. Design kamufláže vytváří optickou iluzi způsobující, že zrak nedokáže tak snadno zaznamenat hlavní rysy karoserie.
Autobazar AutoPoint, součást skupiny Auto Palace, zaregistroval v posledních týdnech vyšší poptávku zákazníků po vozidlech kategorie SUV a MPV a možnostech odkupu jejich vozidla na protiúčet. Nárůst v poptávce jen za poslední 3 týdny eviduje AutoPoint o celých 35 %.
Volkswagen Financial Services, lídr na tuzemském trhu financování automobilů, uzavřel 26. září rekordní miliontou smlouvu na financování vozu. Miliontého zákazníka získal po 24 letech působení na českém trhu. Majitel nového vozu obdržel jako odměnu kartu CCS v hodnotě 20 000 korun.
Nový model stylového vozítka Smart A/C453 bude mít i českou stopu. Do nového miniauta pro dva cestující bude dodávat skla společnost AGC Automotive Czech, která má výrobní závod v Chudeřicích na Teplicku. Firma do obou modelů jednoho z nejmenších aut na trhu dodává zadní pevná skla.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...