V rámci obchodní a marketingové strategie realizuje ŠkoFIN další zcela zásadní kroky „Cesty k mobilitě", které výrazně rozšíří a zkvalitní zákaznický servis, sníží náklady spojené s pořízením nového vozu a umožní tak jeho koupi co nejširší skupině zájemců. Mezi hlavní novinky letošního jara patří akční úvěr bez navýšení pro nové a ojeté vozy Škoda, Volkswagen, Audi, Seat, zjednodušení schvalovacího procesu, zrušení většiny poplatků, spuštění nového webu a v neposlední řadě velká reklamní kampaň.
V Praze proběhlo první oficiální předání elektromobilu nové generace Citroën C-Zero. Majitelem ekologického automobilu se stala společnost LeasePlan. Ta automobil zakoupila pro svého klienta Pražskou energetiku, jemuž ho bude pronajímat společně se zajištěním veškerých dalších služeb v rámci operativního leasingu.
Nová nákladní vozidla pro dálkovou dopravu mají navázat na úspěchy bestselleru Mercedes-Benz Actros. Jejich prodej bude zahájen v druhé polovině roku 2011. Nová nákladní vozidla slibují dopravcům a řidičům více hospodárnosti, více jízdní dynamiky a více komfortu, za což vděčí mimo jiné zcela novým kabinám v sedmi základních variantách.
DIRECT Pojišťovna dlouhodobě odměňuje zodpovědné řidiče, kteří jezdí bez nehod, výhodnější cenou autopojištění a dalšími benefity. Nyní všem řidičům umožňuje otestovat si jízdní návyky a odpovědět na to, jakým způsobem jezdí. Prostřednictvím facebookové aplikace DIRECT Pojišťovny zájemci zjistí, jestli se mohou zařadit mezi zodpovědné řidiče nebo patří do kategorie pirátů silnic.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") uvádí na trh nový produkt pod názvem „Domovský autosalon ČPP". Novinkou chce pojišťovna současně oslovit jak své klienty, tak i partnerské smluvní autosalony, které se stále častěji potýkají s tím, že se jim zákazníci do jejich servisů nevracejí.
Téměř 261 mil. Kč se od neplatičů povinného ručení vybralo za první dva roky od účinnosti novely zákona č. 168/1999 Sb., na sankčních příspěvcích nepojištěných do garančního fondu České kanceláře pojistitelů (ČKP).
Češi trpí komplexem malosti. A proto každá zpráva, že jsme v něčem před giganty, potěší. Teď jsem si s gustem přečetl informaci, že jsme se zařadili do první třicítky zemí v online podnikání. Za námi se octly takové státy jako Itálie nebo Japonsko. Hodnotil se počet uživatelů internetu a vyspělost logistických služeb. Sám vím, jak úspěšně si vede například Zásilkovna, která velmi rychle expanduje nejen v ČR, ale i okolních státech. Už delší dobu je známo, že patříme k nejlepším na světě v užívání bezkontaktních plateb. A našlo by se toho víc, co povzbudí naši národní hrdost. Jak známo, mezi Goliáši není malý David bez šance, jak se píše v Bibli a jak jsme se o tom v historii mnohkrát přesvědčili.
Josef KratochvílJe obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.
Pokračování ...